نسخه چاپی

تلفن همراه با دوربین 41 مگاپیكسلی+عكس

جدیدترین گوشی نوكیا موسوم به 808 كه دوربینی 41 مگاپیكسلی دارد، هم‌اكنون و با گارانتی رسمی با قیمت یك میلیون و 170 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

به گزارش نما به نقل از دنیای‌اقتصاد، شنیده مي‌شود که دفتر نوکیا در ایران برای عرضه این گوشی برنامه‌هاي تبلیغاتی زیادی در نظر داشت، اما درست چند روز قبل از شروع این برنامه‌ها دفتر نوکیا در ایران به دلیل مشکلات اقتصادی جهانی این شرکت فنلاندی تعطیل شد. هم‌اکنون نمایندگان فروش محصولات نوکیا این گوشی را با گارانتی رسمی با قیمت یک میلیون و 170 هزار تومان در اختیار خریداران قرار مي‌دهند. همچنین از طرف فروشندگان نوکیا در ایران شنیده مي‌شود که احتمال لغو گارانتی یک پارچه نوکیا در سراسر کشور تا چند ماه دیگر وجود دارد؛ چرا که شرکت‌هاي واردکننده هم‌اکنون خود اقدام به تاسیس گارانتی و خدمات پس از فروش کرده‌اند. شرکت وطنی یکی از نمایندگان فروش محصولات نوکیا به‌تازگی اقدام به راه‌اندازی دفتر خدمات پس از فروش با همین نام کرده که همین اقدام باعث به وجود آمدن چنین حدس و گمان‌هایی بین نمایندگان فروش محصولات نوکیا در بازار شده است.

27-01.JPG


جدا از خبر اما به گفته ريیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری تهران بخش اعظم بازار تلفن همراه به گوشی‌هاي 200 تا 300 هزار تومانی اختصاص دارد. ابراهیم درستی مي‌گوید: تولید و عرضه گسترده برندهای معتبری همچون نوکیا، سونی، سامسونگ و غیره با میانگین قمیت 200 تا 300 هزار تومانی باعث شده تا بیشتر مشتریان به خرید این گوشی‌ها تمایل داشته باشند. وی با اشاره به عدم ثبات نرخ ارز طی ماه‌هاي گذشته و تاثیر آن در بازار تلفن همراه کشور گفت: با شرایط پیش آمده بیشتر واردکنندگان قانونی و غیرقانونی به واردات گوشی‌هاي موبایل با میانگین قیمت متوسط مي‌پردازند.


درستی همچنین با اشاره به میزان سطح خرید کاربران این کالای ارتباطی گفت: در شرایط حاضر، گوشی‌هاي 200 تا 300 هزار تومانی برندهایی همچون نوکیا، سونی‌اریکسون، سامسونگ و ال‌جی مورد تقاضای علاقه‌مندان این کالای دیجیتالی و ارتباطی قرار دارد.


ريیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری با تاکید بر اینکه بازارگوشی‌هاي ارزان قیمت و لمسی زیر 300 هزار تومانی نیز روزهای گرمی را پشت سر مي‌گذارد، دلیل این استقبال را قابلیت‌هاي این نوع گوشی‌ها و قیمت مناسب آنها ارزیابی کرد.

۱۳۹۱/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...