نسخه چاپی

منصوریان: بازیكنانم تشنه بازی فردا هستند

سرمربی تیم فویبال استقلال تهران گفت: می‌دانم بازیكنانم تشنه بازی فردا هستند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: فردا میزبان تیم دوست داشتنی صنعت نفت آبادان هستیم و خوشحالم که این تیم به لیگ برتر آمده است.

وی گفت: احساس می کنم با وجود این تیم در لیگ برتر جنب و جوش فوتبال پررنگ تر می شود و می‌دانم با توجه به اینکه در دو بازی اخیر نتوانستیم امتیازی را کسب کنیم اما در چشمان بازیکنانم تشنگی برای بازی مقابل صنعت نفت آبادان را می بینم.

منصوریان ادامه داد: به افشارزاده خسته نباشید می گویم و از او تشکر می‌کنم که در مسیر دو ماهه‌ای که در خدمت وی بودم بویژه در نقل و انتقالات شجاعانه گام برداشت و حمایتم کرد به اعتقاد من افشارزاده پدر ورزش ایران است ضمن اینکه باید یک خوشامدگوییی به حسنی خو مدیرعامل جدید باشگاه استقلال بگویم. امیدوارم وجود وی در کسوت مدیرعاملی باشگاه آبی پوشان پایتخت باعث و بانی خیر شود همچون همه مدیران عاملانی که در تیم استقلال حضور داشتند مسیر خوبی را برای این باشگاه فراهم کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: حضور حسنی‌خو در کسوت مدیرعاملی باشگاه استقلال را مثبت و هم منفی می توان ارزیابی کرد اما من جنبه مثبت این موضوع را مدنظر قرار می‌دهم و در آخرین سفری که سال 1376 در خدمت او بودم می‌دانم که وی سخت استقلالی است و صلابت اخلاقی او نیز تضمین شده است به انضمام اینکه مبارزه با دلالیسم و فساد در فوتبال که همواره هدف من نیز بوده است برایش اهمیت دارد.

منصوریان گفت:‌ نفراتی که در دفاع جذب کرده ایم در حد تیم استقلال بودند و کنعانی زادگان را به این دلیل که سن پایینی داشت و دومین سال حضورش را در لیگ سپری می کرد جذب کردیم.کنعانی زادگان همان مسیری را پیش گرفت که رضا حسن زاده 27 سال پیش با همین شرایط به استقلال آمد و تبدیل به یک ابر دفاع شد.

وی ادامه داد: البته باید اشاره کنم که همه بازیکنان پیش از ورود به این تیم تست پزشکی دادند و به اعتقاد من شاید یکی از دلایل مصدومیت کنعانی زادگان این بود که قصد داشت خود را سریع به هواداران اثبات کند. باید عنوان کنم که از خرید وی راضی هستم و معتقدم که او تبدیل به یک فوق ستاره خواهد شد.

منصوریان گفت:‌ پادووانی بازیکن من بوده و اما من 6 بازیکن را می‌توانستم جذب کنم امیدوارم با حضور مگویان و سایر بازیکنان جوان بتوانیم دفاع بهتری داشته باشیم البته اگر کنعانی زادگان فصل را از دست بدهد باید یک فکری به حال دفاع استقلال بکنیم.

وی افزود:‌ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را به دلیل مربی باهوشی که دارد خطرناک می‌دانیم اما بچه های من تشنه و گرسنه بازی فردا هستند البته هنوز 10 یا 15 درصد مانده که بازیکنانم به فرم ایده‌ال برسند اما سعی داریم در بازی فردا کاری کنیم تا استقلال مثل 20 دقیقه پایانی دیدار با استقلال خوزستان ازهمان ابتدا به میدان برود.

منصوریان گفت: به جرات می‌توانم بگویم که بدنساز تیم ما جزو 3 بدنساز خوب ایران است که عِرق خاصی به کار خود دارد تا جایی که ما حتی فیلم تمرینات کنعانی زادگان را بررسی کردیم تا علت مصدومیت وی را پیدا کنیم اما با حضور این بدنساز سعی داریم خود را برای 43 - 44 بازی پیش رو آماده کنیم زیرا نیم‌نگاهی به جام حذفی داریم و معتقدیم که میانبر خوبی برای استقلال خواهد بود و من به این مساله معتقدم که اگر بازیکنان ما در تابستان بتوانند خوب بدنسازی کنند زمستان خوبی را پشت سر خواهند گذاشت و بدون مصدومیت و با کیفیت بالا فصل را به پایان خواهند رساند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: این احتمال وجود دارد که فردا با یک دفاع چپ جدید وارد میدان شویم و باید عنوان کنم که پیراهن دفاع چپ به دست هر کس که بیافتد و خودش را اثبات کند دیگر این پیراهن را از او نخواهم گرفت.

۱۳۹۵/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...