نسخه چاپی

ماجرای سرقت اینترنتی مهمان ازمیزبان

فرمانده انتظامی شهرستان چابهاراز دستگیری سارق اینترنتتی توسط پلیس فتا خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مردم سالاری، سرهنگ «محمد نور بخش « در تشریح این خبر گفت: با مراجعه شهروندی مال باخته به پلیس فتا و اظهار وی در خصوص برداشت غیر مجاز و بدون اطلاع از حساب بانکی پس از ثبت اظهارات شاکی و تشکیل پرونده رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران پس از تحقیقات و بررسی تراکنش های بانکی شاکی و جمع آوری مستندات و مدارک، متهم را شناسایی وهماهنگی لازم در خصوص دستگیری وی انجام گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار اظهار داشت: پس از حضور متهم در پلیس فتا وی به بزه ارتکابی خود معترف و عنوان کرده که بنده که از نزدیکان شاکی می باشم ،و در مهمانی که در منزل شاکی بودم با شگرد خاص اعتماد وی را به خودم جلب کرده و میزبان کارت بانکی خود را در اختیار من قرار داد، من هم با سوء استفاده از اعتماد وی با اختصاص دادن رمز دوم به دفعات متعدد اقدام به خرید اینترنتی و همچنین پرداخت قبوض می کردم .

سرهنگ نور بخش درپایان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی گردید خاطر نشان کرد: فرصت طلبان همواره در کمین افراد ناآگاه قرارداشته و از کوچکترین فرصت ها نهایت بهره را می برند دراین راستا توصیه می شود شهروندان گرامی همواره با تغییر رمز دوم کارت بانکی بصورت مستمر، خود را درمقابل چنین تهدیداتی ایمن کنند.

۱۳۹۵/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...