نسخه چاپی

همه به دنبال موجودی عجیب در كرمان + تصاویر

این روزها حمله یك حیوان ناشناخته به دام‌های مردم شهداد كه تنها بخش درونی بدن حیوان را می‌خورد موجب ترس و نگرانی اهالی این شهر تاریخی شده است و هر روز تنور شایعات داغ‌تر می‌شود.

به گزارش نما به نقل از مهر، پس از خشک‌سالی‌های پیاپی در استان کرمان شاهد حمله حیوانات وحشی به روستاها و شهرهای کرمان و شکار حیوانات اهلی توسط وحوش هستیم این مسئله به‌خصوص در ماه‌های اخیر در بافت، رابر و ریگان بارها مشاهده‌شده است.

اما این بار در منطقه شهداد در استان کرمان که به دلیل جاذبه‌های تاریخی‌اش شهرت دارد مواردی از حمله حیوانی ناشناخته به دام‌های مردم دیده‌شده که توسط مسئولان محلی نیز تائید شده است.

حمله‌های متعدد، تلفات دامی و نوع دریده شدن حیوانات و مشخص نشدن حیوان مهاجم سبب بروز شایعات فراوان شده است و ترس بین کشاورزان و دامداران منطقه حکم‌فرما شده است.

هرچند که تاکنون کسی حیوان مهاجم را ندیده و عکس و فیلمی از این حیوان منتشرنشده است اما شایعات هرروز داغ‌تر می‌شود به دلیل نوع حمله و دریدن جگر و بخش داخلی شکم قربانی و وجود برخی افسانه ها و داستانهای محلی، از این حیوان مهاجم به‌عنوان گوریل جگرخوار در بین مردم نام‌برده می‌شود.

resized_1780581_423.jpg

resized_1780582_180.jpg

۱۳۹۵/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...