نسخه چاپی

حمله تند اینستاگرامی به قهر 3 ملی‌پوش والیبال

سه ملی پوش والیبال ایران در مراسم رژه كاروان ایران شركت نكردند اما قهرشان با انتقاد تند بامدادی كاربران ایرانی مواجه شد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛مراسم رژه کاروان امام رضا(ع) در المپیک در حالی برگزار شد که محمد موسوی،شهرام محمودی و سعید معروف در این مراسم شرکت نکردند.این در حالی است که دقایقی پس از این اتقاق موسوی عکسی از خودش به همراه شهرام و سعید را در اینستاگرام منتشر کرد.عکسی که واکنش های منفی هواداران خود آنها را به همراه داشته است.کاربری نوشته است:«مگر شما از اندی ماری گنده تر هستید؟»،یکی دیگر نوشته است"به خاطر خوش خبر بوده"/کاربری هم عنوان کرده که اگر ایندفعه بد بازی کنید.... »

بعد از موج اولیه انتقادها از این سه ، ابتدا محمد موسوی پستی گذاشت و در آن نوشت به دلیل سایز نبودن لباس های شان به رژه نرفتند. این درحالی بود که سعید معروف پیشتر عکسش با لباس فیتش را منتشر کرده بود. کامنت های اعتراضی مردم باعث شد موسوی خیلی زود پستش را حذف کند. البته او برای آن پست با اعتراض دو هم اتاقی اش هم حتما مواجه شده است.

بلافاصله هم رفتار آنها باعث ساخت جوک هایی شد. مثلا تصاویر کاروان های دیگر منتشر شد و برایش نوشتند احتمالا حالا چند قهرمان شان نشستند پوک مون بازی می کنند و نوشتند رژه انشالله برای لمپیک بعدی!

۱۳۹۵/۵/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...