نسخه چاپی

فرمانده نیروی دریایی ارتش روز خبرنگار را تبریك گفت

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری تاكید كرد: در دنیای امروز، خبرگزاری‌ها و خبرنگاران نقشی مهم و تعیین‌كننده‌ای در اطلاع رسانی صحیح و ایجاد محیط امن خبری، ایفا می‌كنند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد که در آن آمده است: حضور اصحاب رسانه در عرصه های مختلف خبررسانی و انعکاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات گوناگون نقش بسزایی در سطح آگاهی و رشد فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه ایفاء خواهد نمود. در دنیای امروز، خبرگزاری‌ها و خبرنگاران نقشی مهم و تعیین‌کننده‌ای بعنوان رابط بین مسئولین، سازمان‌ها و مردم در اطلاع رسانی صحیح و ایجاد محیط امن خبری، ایفا می‌کنند.

در ادامه این پیام آمده است: بی شک حضور اصحاب رسانه با بهمراه داشتن توشه‌ای از تجارب و اندوخته های گرانسنگ در مراکز خبری کشور که مورد اعتماد مردم ونظام بوده و همکاری و تعامل گسترده با دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن ایجاد فصل جدیدی از آشنایی آحاد مردم با فعالیتهای نداجا که با فرمایشات فرمانده معظم کل قوا به عنوان نیروی راهبردی، سیاسی، بین المللی، علمی و نظامی و مؤثر در پیشرفت اقتصادی کشور و آبادسازی ملی تبیین گردیده قابل تقدیر و تشکر می‌باشد.

بی‌شک تلاش‌های خالصانه تک تک خبرنگاران عزیزمان در جهت شناساندن نیروی دریایی به جامعه باعث این گردیده که فرماندهی معظم کل قوا در سالروز نیروی دریایی ارتش جمله زیر را فرمودند که: «خوشبختانه امروز چهره‌ی نیروی دریایی هم در نگاه عمومی و اذهان مردم و هم در رسانه ملی چهره‌ی مطرح و شناخته‌ شده‌ای است.»

معظم‌له در ادامه فرمودند: «لازم است مسأله دریانوردی ها و حماسه‌های نیروی دریایی در رسانه ها عنوان شود، این کار بسیار خوبی است، مسئولین مربوط با این کار در رسانه‌ها اقدام مناسبی را در این زمینه می‌توانند انجام دهند. همین ماجرای هفتم آذر به یک شکل زیبا و داستانی در آورده شود و در رسانه ها منعکس شود، بچه ها به شکلی و بزرگترها به شکل دیگری بخوانند. اینها یک کارهای بسیار خوبی است.»

در پایان این پیام آمده است: اینجانب هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شجاع و پرتلاش شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به عنوان یک روز ارزشمند اجتماعی به همه خبرنگاران گرامی که در کسوت خبر رسانی، متعهدانه و با جدیت فعالیت می‌نمایند تبریک و تهنیت عرض می کنم و از درگاه حضرت احدیت سلامتی، کامیابی و توفیقات روز افزون همه عزیزان را درظلّ توجّهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب مسئلت می نمایم.

۱۳۹۵/۵/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...