نسخه چاپی

جزئیات قرارداد سلیمی و حدادی

بهداد سلیمی تا پایان سال 92 برای پرسپولیس وزنه می زند.

به گزارش نما و به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، قوي‌ترين مرد جهان كه امروز (شنبه) با حضور در باشگاه پرسپوليس برای عقد قرارداد به توافق رسیده بود. عصر امروز قراردادش را با باشگاه به امضا رساند.

سلیمی هم براي فصل جاري رقابت‌هاي وزنه‌برداري ليگ كشور و هم براي فصل بعدي اين ليگ يعني تا سال 1392 براي پرسپوليس وزنه مي‌زند. او همچنين علاوه بر رقابت‌هاي داخلي، در بازي‌هاي بين‌المللي هم با باشگاه پرسپوليس طرف قرارداد است.

رويانيان در جلسه امروز با سليمي توافق کرد قهرمان المپیک لندن تا پايان فصل 92 رقابت‌هاي وزنه‌برداري به عنوان كاپيتان تيم وزنه‌برداري باشگاه پرسپوليس وزنه بزند و برای تشکیل تیم کامل برای فصل آینده باشگاه را همراهی کند.

سليمي که ظهر امروز به همراه كوروش باقري سرمربي تيم ملي وزنه‌برداري در باشگاه حضور يافته بود، عصر امروز قرارداد رسمی را امضا كرد.

او در رقابت های قهرمانی آسیا که اردیبهشت ماه سال 92 برگزار می­‌شود و همچنین مسابقات قهرمانی جهان تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و این باشگاه علاوه بر حمایت مالی در زمینه جذب اسپانسر نیز او را همراهی خواهد کرد.

در قرارداد سلیمی بابت شکستن رکورد جهان نیز پاداشهایی در نظر گرفته شده است. سلیمی تا پایان سال 92 در تمامی مسابقات داخلی و خارجی تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

** حدادي با نام پرسپوليس در ليگ جهاني الماس

حدادي كه پنجشنبه هفته گذشته مذاكرات خود را با باشگاه انجام داده و به توافقات لازم هم دست يافته بود، امروز (شنبه) با حضور در دفتر محمد رویانیان قرارداد نهايي خود را به امضا رساند.

ورزشكار موفق كشورمان كه در بازي‌هاي 2012 لندن براي نخستين بار در تاريخ المپيك، ايران را در رشته دووميداني صاحب مدال كرد امروز پس از نشست با سردار رويانيان به عضويت باشگاه پرسپوليس درآمد.

دارنده مدال نقره رشته پرتاب ديسك المپيك لندن چه در رقابت‌هاي داخلي و چه در تورنمنت‌هاي بين‌المللي با باشگاه پرسپوليس قرارداد دارد و به نمايندگي از اين باشگاه به ميدان مي رود.

حدادي سه‌شنبه اين هفته براي شركت در رقابت‌هاي دووميداني ليگ الماس (Diamond League) عازم سوئيس خواهد شد و در صورت فراهم شدن مسائل مربوط به ويزاي شنبه هفته آينده به بيرمنگام انگليس خواهد رفت و پس از آن به تهران بازمي‌گردد. ضمن اينكه بعد از چند روز مجددا براي شركت در مرحله ششم لیگ الماس دووميداني (Diamond League) ايران را ترك خواهد كرد و عازم بروکسل می شود.

مسابقات قهرماني دووميداني ليگ كشور نيز از شهريور آغاز مي‌شود و حدادي به عنوان ورزشكار باشگاه پرسپوليس در اين بازي‌ها شركت خواهد كرد.

حدادی در مدت قرارداد در تمامی مسابقات داخلی و خارجی تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

قرارداد احسان حدادي تا خرداد سال آينده اعتبار دارد.

۱۳۹۱/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...