نسخه چاپی

سارقان مسلح طلافروشی دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان، از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلحی كه قصد سرقت از یك طلافروشی در اصفهان را داشتند، خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مهر، سرهنگ کارآگاه ستار خسروی اظهار داشت: چهار سارق مسلح در حالی که چهره خود را پوشانده بودند ضمن حمله مسلحانه به یک طلافروشی در اصفهان و تیر اندازی مستقیم به سمت شیشه طلا فروشی قصد سرقت داشتند که به دلیل ایمنی بالای طلا فروشی و ضد گلوله بودن شیشه ها و در آن موفق نشده و متواری شدند.

وی افزود: در پی این سرقت نافرجام بدلیل اهمیت بالای موضوع تحقیقات تخصصی و علمی کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان در این رابطه آغاز و نهایتا هر ۴ سارق شناسایی شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به مخفیگاه سارقان که در یکی از استان های کشور بود اعزام و هر چهار سارق را در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه خسروی ضمن اشاره به اینکه در مخفیگاه سارقان یک خودروی سرقتی، دو قبضه سلاح جنگی و فشنگ مربوطه ، بی سیم و دیگر ابزار سرقت کشف شد افزود:سارقان در بازجویی های به عمل آمده به سرقت مسلحانه ناموفق در اصفهان اعتراف کردند.

وی، علت عدم موفقیت سرقت این سارقان را استحکام شیشه ها و درب طلافروشی دانست و خاطر نشان کرد:استحکام طلافروشی ها نقش اساسی و مهمی در پیشگیری از سرقت مسلحانه دارد که طلا فروشان جهت حفظ جان و اموال خود لازم است ضریب ایمنی مغازه خود را افزایش دهند.

۱۳۹۵/۵/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...