نسخه چاپی

روحانی از خود عبور نكند از دوستانش در كابینه عبور كند!

عضو متواری گروهك ملی مذهبی می‌گوید برخی اعضای كابینه برای روحانی سربار هستند.

به گزارش نما به نقل از کیهان، تقی رحمانی با تأکید بر اینکه روحانی نباید از خود عبور کند نوشت: ترمیم کابینه برای بهبود کارایی اقتصادی دولت و هم شفاف‌سازی مناسب از چهره‌های دولتی و هم هماهنگی بهتر میان اعضای دولت که این هماهنگی اکنون وجود ندارد. بی‌گمان ترکان و نجفی می‌توانند در کابینه نقش مؤثرتری بازی کنند. روحانی در استفاده از دوستان قدیمی در هیئت دولت ضرر کرده است مانند استفاده نعمت‌زاده که وزیری است که در عمل کارایی خود را از دست داده است.

وی می‌افزاید: دولت به سخنگویی توانا نیاز دارد سخنگوی دولت به شکلی حرف می‌زند و موضع می‌گیرد که اگر روزی مشکلی برای روحانی پیش آمد او بتواند خود را تبرئه کند. رئیس دفتر روحانی هم بهتر از این می‌تواند باشد. مشاور فرهنگی روحانی بسیار محافظه‌کار است مواضع وی هم به شکلی است که بتواند در بحران احتمالی علیه دولت روحانی در دادگاه گلیم خود را از آب بیرون بکشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شفاف‌سازی مسئله برادر روحانی با مردم بسیار ضروری است. اگر خلافی رخ داده است به مردم گفته شود چرا که دزدی‌های دولت قبل هم اگر افشا شود باز دلیل بر توجیه خلاف‌ها و اشکالات دولت فعلی نمی‌شود که لاپوشانی شود در جریان فیش‌های حقوقی نجومی این واقعیت را دیدیم. حال اگر حسین فریدون به هر دلیلی اشتباهی کرده است می‌تواند این اشتباه روشن و شفاف بیان شود.

۱۳۹۵/۵/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...