نسخه چاپی

ناكامی ششم تروریست‎ها در شكست محاصره حلب

حملات شدید تروریست‌ها امروز تا آخرین خط ارتش سوریه برای حفظ محاصره حلب یعنی «راموسه» پیش رفت، اما ارتش سوریه نهایتا موفق شد با پس زدن «جیش الفتح» از این منطقه از حالت تدافعی و عقب نشینی به حالت تهاجمی تغییر موضع دهد.

به گزارش نما به نقل از فارس، دور ششم حملات «جیش الفتح» در جنوب حلب متوقف و ارتش سوریه موفق شد از حالت تدافعی به تهاجمی تغییر موضع دهد. پیش از این 5 دور از حملات تروریست‌ها ناکام مانده بود و این ششمین ناکامی آنهاست.

«راموسه» (آخرین خط ارتش سوریه برای حفظ محاصره) تحت کنترل ارتش سوریه و متحدانش است، اما درگیری در محورهای دانشکده‌های فنی، توپخانه و تسلیحاتی به شدت ادامه دارد.

به گزارش فارس، آنچه رسانه‌های ضد سوریه و وابستگان تروریست‌ها در فضای مجازی درباره تسلط بر راموسه در جنوب حلب و در پی آن شکسته شدن محاصره حلب می‌گویند، «تا این لحظه » صحت ندارد.

منابع گروه بین‌الملل فارس در جنوب حلب می‌گویند که تعداد انتحاری‌های جیش الفتح که برگ برنده آنان در پیشروی است، بالاست اما با این حال، دقایقی پیش یک خودرو انتحاری تروریست‌ها در شمال شرق راموسه منهدم شد.

رزمندگان «نبل و الزهراء» که در محور جنوب حلب مستقرند، تا الان بر خلاف حجم آتش و درگیری سنگین، استقامت و جانفشانی بی‌نظیری از خود نشان داده‌اند.

در همین ارتباط، تلویزیون الدنیا سوریه نیز گزارش داد که نبرد راموسه (آخرین خط حفظ محاصره حلب) به سود ارتش فیصله یافت و ارتش خط درگیری را به دانشکده های نظامی بازگرداند. نیروهای «سرهنگ سهیل» معروف به «ببر سوریه» (تایگر)، تروریستها را در محور دانشکدهای نظامی زمین گیر کردند.

میدان و گاراژهای راموسه (آخرین خط حفظ محاصره حلب) در شرق دانشکدهای نظامی همچنان «تا این لحظه» در کنترل ارتش سوریه است. نیروهای تایگر وارد دانشکده هوایی شدند که ارتش ساعاتی قبل از آن عقب نشینی کرده بودند.

به گزارش فارس، یک خودرو وانت حامل افراد مسلح در حال عقب نشینی از دانشکده التسلیح (نزدیک دانشکده هوایی و توپخانه) با سرنشینانش هدف موشک قرار گرفت و منهدم شد.

حملات نیروهای تایگر برای پاکسازی دانشکده توپخانه هم آغاز شده است و در صورتی که وضعیت به همین منوال ادامه یابد، ارتش سوریه از حالت تدافعی به تهاجمی تغییر وضعیت داده است، اما شدت نبرد پیش بینی را غیرممکن کرده است.

عناصر مسلح و تروریستی سوریه برای سنگین کردن جنگ روانی به دروغ «شکسته شدن» محاصره حلب را به یکدیگر تبریک می گویند.

حملات نیروهای مشترک تایگر (سرهنگ سهیل معروف به ببر) و رزمندگان نبل و الزهراء و حزب الله ورق را در جنوب حلب برگرداند و موج ششم حمله جیش الفتح تا این لحظه دفع شده است.

حملا نیروهای مشترک، از محور دانشکده فنی هوایی عملیات رو با پشتیبانی هوایی و توپخانه ای و موشکی برای پاکسازی دانشکده توپخانه تقریبا تمام کرده است.

عملیات برای پاکسازی دانشکده تسلیح در اواخر کار است و تا ساعتی دیگر کاملا پاکسازی می‌شود. پیشروی نیروهای مشترک سرعت گرفته و وضعیت 100 درصد از حالت دفاعی به حالت تهاجمی در آمده است.

۱۳۹۵/۵/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...