نسخه چاپی

واكنش مدیر شبكه سوم سیما به نقد سریال خداحافظ بچه

مدیر شبكه سوم سیما به منتقدان سریال «خداحافظ بچه» واكش نشان داد و مدعی شد كه این سریال مخاطب را راضی كرد و پربیننده ترین سریال سیما بوده است.

علی اصغر پورمحمدی در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه آئین ترتیل خوانی قرآن کریم در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان سال جاری، پنحمین سالی بود که شبکه سوم سیما آئین تلاوت قرآن کریم را به صورت مستقیم پخش کرد، اظهار کرد: این مراسم باشکوه‌ترین و عظیم‌ترین مجلس قرآنی جهان اسلام بوده و برای دیگر نقاط کشور و دنیا الگو شده است.

وی با تاکید بر اینکه مسلمانان خارج از کشور از طریق ماهواره و اینترنت آئین ترتیل خوانی قرآن کریم را به طور مستقیم مشاهده می‌کردند، تصریح کرد: با پخش اینگونه مراسم‌های قرآنی در کشور، جوانان در مجالس قرآنی حضور یافته‌اند و این موجب گسترش فرهنگ قرآنی شده است.

مدیر شبکه سوم سیما با بیان اینکه شبکه برنامه‌های معارفی خوبی همچون «سمت خدا»، سخنرانی و احکام را پخش می‌کند، اضافه کرد: مجموعه مدیریت شبکه جوان علاقه‌مند است برنامه‌های قرآنی خود را گسترش داده و برنامه‌های شبکه، فضای قرآنی داشته باشند.

پورمحمدی با تاکید بر اینکه حدود 10 برنامه ویژه ماه مبارک رمضان از شبکه سوم سیما روی آنتن رفته است، خاطرنشان کرد: طبق نظرسنجی‌ها، برنامه‌های شبکه در جذب مخاطب موفق بوده و مخاطبان بالایی داشته است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه عده‌ای از پخش سریال «خداحافظ بچه» انتقاد می‌کنند، گفت: منتقدان، سریال «خداحافظ بچه» را تا پایان مشاهده نکرده‌اند در حالیکه این سریال مخاطب راضی می‌کند.

مدیر شبکه سوم سیما با تاکید بر اینکه طبق آمار مرکز تحقیقات صداوسیما میزان بینندگان سریال «خداحافظ بچه» با اختلاف زیادی از دیگر سریال‌ها، بالا بوده است، اضافه کرد: این سریال پرمخاطب‌ترین سریال سیما بوده است.

پورمحمدی در مورد اینکه بهزیستی به پخش سریال «خداحافظ بچه»انتقاد کرده است، اظهار کرد: شبکه سه سیما با پخش این سریال قصد تخریب نهاد یا ارگانی را نداشت و قصه خانواده‌ای را نشان داد که برای بچه‌دار شدن به بن‌بست می‌رسند و پایان داستان به خوبی تمام خواهد شد.

وی تصریح کرد: سریال «خداحافظ بچه» در مجموع سریال شیرین و جذابی بود که در راستای تبلیغ علاقه‌مندی به بچه‌دار شدن در خانواده‌ها ساخته شد و افزایش و قدر دانستن فرزندان را تبلیغ کرد.

مدیر شبکه سوم سیما خاطرنشان کرد: قرار بود سریال «خداحافظ بچه» شب گذشته به پایان برسد که به دلایل فنی این امکان میسر نشد و امشب یا فردا به پایان خواهد رسید.

پورمحمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا اجرای برنامه «ماه عسل» امسال به احسان علیخانی سپرده نشد، اظهار کرد: به دلایلی این امر میسر نشد با این وجود برنامه «ماه عسل» امسال میزان مخاطب بالایی را جذب کرد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه «ماه عسل» با اجرای علی ضیاء مخاطب را از دست نداد، تصریح کرد: برنامه امسال از نظر قوت و خاص بودن مهمانان بسیار بهتر بود و تهیه کنندگان خوبی داشت.

مدیر شبکه سوم سیما خاطرنشان کرد: برنامه «ماه عسل» امسال دارای تنوع سوژه، پیام‌های اخلاقی مناسب و مهمانان جدیدی بود.

پورمحمدی با اشاره به اینکه شبکه سوم سیما امسال دو سریال را برای پخش در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته بود، اظهار کرد: سریال طنز «دزد و پلیس» به کارگردانی سعید آقاخانی دیگر سریال آماده پخش شبکه بود.

وی دلیل عدم پخش سریال «دزد و پلیس» در ماه مبارک رمضان را پخش برنامه «خنده بازار» دانست و افزود: به دلیل اینکه برنامه «خنده بازار» رویکرد طنز داشت تصمیم گرفتیم، «سریال دزد و پلیس» را که رویکرد طنز داشت در زمان دیگری از شبکه پخش شود.

مدیر شبکه سوم سیما زمان احتمالی پخش سریال «دزد و پلیس» را مهر ماه عنوان و خاطرنشان کرد: برنامه طنز «خنده بازار» نسبت به سال گذشته بهتر شده است و این برنامه در ایام دهه فجر و ایام نوروز به روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت.

۱۳۹۱/۵/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...