نسخه چاپی

بهرام بیرانوند در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما:

رئیس جمهور هرچقدر دوست دارد از طفل مرده ی برجام، تعریف و تمجید كند/ عزت آور خواندن برجام، نتیجه تغییر معنای كلمات در آخرالزمان است

عکس خبري -رئيس جمهور هرچقدر دوست دارد از طفل مرده ي برجام، تعريف و تمجيد کند/ عزت آور خواندن برجام، نتيجه تغيير معناي کلمات در آخرالزمان است

نماینده سابق مجلس گفت: آیا آقای رئیس جمهور، حادثه فرودگاه جده را نشانه عزت می دانند؟ راه ندادن ابوطالبی به سازمان ملل را نشانه عزت می دانند؟ شهادت مظلومانه حجاج منا و راه ندادن وزیر امورخارجه به عربستان- برای پیگیری امور شهدای منا- را، عزت می دانند؟ آیا ایشان، ده ها تحریم جدید توسط غربی ها، علی رغم تملقات زشتی كه انجام گرفت را نشانه عزت می دانند؟ به نظر بنده، آقای رئیس جمهور حتماً از لغت نامه جدیدی استفاده می­كنند كه غالب افعال آن، افعال معكوس است.

بهرام بیرانوند در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما ، در خصوص اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه برجام برای کشور عزت آورده است، گفت: یکی از خصوصیات آخرالزمان این است که معنی کلمات عوض می شود. به نظر می­رسد که آقای روحانی از افعال معکوس استفاده کرده اند. این یک رویه است؛ هم در رفتار آقای رئیس جمهور و هم در رفتار برخی دولتمردان که از افعال معکوس استفاده می کنند.

وی ادامه داد: آیا آقای رئیس جمهور، حادثه فرودگاه جده را نشانه عزت می دانند؟ راه ندادن ابوطالبی به سازمان ملل را نشانه عزت می دانند؟ شهادت مظلومانه حجاج منا و راه ندادن وزیر امورخارجه به عربستان- برای پیگیری امور شهدای منا- را، عزت می دانند؟ آیا ایشان، ده ها تحریم جدید توسط غربی ها، علی رغم تملقات زشتی که انجام گرفت را نشانه عزت می دانند؟ به نظر بنده، آقای رئیس جمهور حتماً از لغت نامه جدیدی استفاده می­کنند که غالب افعال آن، افعال معکوس است.

نماینده سابق بروجرد، با بیان اینکه قسمتی از نطق ها و موضع گیری های آقای رئیس جمهور مربوط به خود ایشان است و بخشی دیگر، مربوط به سفارشاتی است که به مشاورین ایشان داده می شود، اظهار داشت: به نظر می­رسد رسد که نه خود آقای رئیس جمهور و نه مشاوران ایشان، متوجه اثرات منفی اینگونه حرف ها در جامعه نیستند و صرفاً به قشر معدودی دل خوش کرده اند که عمده دغدغه آنها، گشت ارشاد و کنسرت و شبکه های مجازی و مسائلی از این قبیل است.

بیرانوند با بیان اینکه آقای رئیس جمهور، مطلقاً مشکلات و معضلات کف جامعه را نمی بینند، تصریح کرد: سخنان رئیس جمهور در خصوص عزت آور بودن برجام، با هر انگیزه ای که گفته شده باشد، جایگاه رئیس جمهور در نگاه مردم را به شدت کاهش می­دهد و متأسفانه ایشان اصلاً متوجه نتایج اینگونه رفتار و سخنان نیستند.

وی با اشاره به لزوم پایبندی رئیس جمهور به تعهدات خود برای حل مشکلات کشور گفت: آقای روحانی یا باید گزارش کار سه سال گذشته را بدهد، یا اینکه باید بگوید من سه سال گذشته مقدمه چینی کرده ام تا سال آخر کار بکنم. ایشان سه سال اختیارات کشور را در دست داشته اشت و مجلس هر نوع همکاری و همراهی را با ایشان داشته است. امتیازاتی که مجلس به دولت ایشان داد را به دولت احمدی نژاد نداده بود. آقای روحانی هم باید درخصوص سه سال گذشته پاسخ بدهند و هم باید در یکسال باقی مانده به سرعت تلاش کنند تا وعده هایشان عملی شود. و سخنانی که جدیدا از سوی ایشان گفته می شود، خیلی با وعده های داده شده سنخیت ندارد.

نماینده سابق مجلس اضافه کرد: برجام طفلی بود که مرده متولد شد، حالا آقای رئیس جمهور، هرچقدر که دوست دارند در خصوص این طفل مرده حرف بزنند و از او تعریف و تمجید کنند. قطعاً مردم با سرعت زیادی نگاه خود نسبت به آقای روحانی را تغییر خواهند داد.

۱۳۹۵/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...