نسخه چاپی

رهبر معظم انقلاب در ديدار مسئولان نظام و سفراي كشورهاي اسلامي:

به بركت بیداری اسلامی و حوادث مهم منطقه، این پرده غفلت در حال كنار رفتن است

عکس خبري -به بركت بيداري اسلامي و حوادث مهم منطقه، اين پرده غفلت در حال كنار رفتن است

امروز به بركت بیداری اسلامی و حوادث مهم منطقه، این پرده غفلت در حال كنار رفتن است كه باید این موضوع را مغتنم شمرد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي امروز (يكشنبه) در ديدار مسئولين نظام، جمعي از قشرهاي مختلف مردم و سفراي كشورهاي اسلامي در تهران، با تأكيد بر لزوم موقعيت شناسي شرايط حساس و سرنوشت ساز كنوني منطقه و هوشياري در قبال توطئه هاي بسيار پيچيده جبهه استكبار، ‌خاطرنشان كردند: مسئله اصلي دنياي اسلام قدس شريف و موضوع فلسطين مظلوم است كه به بركت بيداري اسلامي برجسته شده است و همه دولتها و ملتهاي اسلامي ونخبگان سياسي و فرهنگي، ‌بايد مراقب توطئه خطرناك پنهان سازي مسئله اصلي مسلمانان و واقعيت سازي هاي دروغين از طريق ايجاد اختلاف ميان امت اسلامي، باشند.
حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به غفلت سالهاي متمادي ملتها و دولتهاي اسلامي و تسلط قدرتهاي سلطه گر بر سرنوشت آنها و ايجاد غده سرطاني صهيونيستي در قلب دنياي اسلام، افزودند: امروز به بركت بيداري اسلامي و حوادث مهم منطقه، اين پرده غفلت در حال كنار رفتن است كه بايد اين موضوع را مغتنم شمرد.
ايشان با تأكيد بر اينكه موضوع فلسطين و قدس، در قلب حوادث كنوني منطقه قرار دارند، خاطرنشان كردند: اين موضوع اصلي نبايد به فراموشي سپرده و به حاشيه رانده شود زيرا بسياري از مشكلات دنياي اسلام بواسطه وجود رژيم جعلي صهيونيستي است.
رهبر انقلاب اسلامي افزودند: امسال در راهپيمايي روز جهاني قدس، به بركت بيداري اسلامي، ملتهاي منطقه توانستند موضع خود را در اين قضيه بيان كنند.
حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به ترفندها و توطئه هاي پيچيده دشمنان براي پنهان سازي مسئله اصلي مسلمانان، خاطرنشان كردند: امروز بار ديگر قدرتهاي استكباري همان ابزار قديمي يعني «اختلاف بيانداز و حكومت كن» را به كار گرفته اند، بنابراين دولتها و ملتهاي اسلامي بويژه نخبگان سياسي و فرهنگي و روشنفكران و علماي دين بايد حقيقت و واقعيت را براي مسلمانان تبيين كنند.
ايشان صهيونيسم را خطري براي همه بشريت خواندند و افزودند: در حاليكه دشمن تلاش دارد تا با عمده كردن اختلافهاي طبيعي در قوميت، نژاد و مذهب، ميان مسلمانان ايجاد اختلاف و با واقعيت سازي، خطرهاي دروغين ايجاد كند ، امت اسلامي بايد همت و تلاش خود را بر عمل به اسلام و حفظ و تقويت وحدت و برادري و سرپيچي از اراده قدرتهاي بزرگ و در رأس آن امريكا قرار دهند.
رهبر انقلاب اسلامي،‌اختلاف ميان ملتهاي مسلمان را سم مهلك دانستند و تأكيد كردند: همواره بايد معيار مسلمانان، موقعيت و جايگاه دشمن آشكار باشد كه آنجا قطعاً جبهه باطل است و مقابل آن، جبهه حق قرار دارد.
در ابتداي اين ديدار آقاي احمدي نژاد رئيس جمهور، ماه رمضان را شرايطي استثنايي براي تمرين عبوديت و اعتلاي انسان در پيشگاه خداوند و وسيله پالايش روح و جان از آلودگي ها و تعلقات، بازگشت به فطرت الهي و كمال انساني و ميدان پرهيز از گناهان خواند.
وي با تأكيد بر اينكه ملت بزرگ ايران براي ساختن كشور و پيگيري حقوق اساسي ترديدي به خود راه نخواهد داد، افزود: مستكبران در سراشيبي سقوط قرار گرفته اند و پافشاري آنها بر زياده خواهي و ظلم و تعدي به حقوق ملتها، آنان را نجات نخواهد داد.

۱۳۹۱/۵/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...