نسخه چاپی

انتقاد سالك از سخنان روحانی در مورد برجام

نماینده اصولگرای مردم اصفهان در مجلس از سخنان رئیس‌جمهور درباره برجام انتقاد كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، احمد سالک در تذکری در جلسه علنی مجلس ضمن تبریک هفته کرامت و روز خبرنگار،‌ گفت: همه مسئولین تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر جمهوری اسلامی ایران را به عمل به تذکرات حضرت امام خامنه‌ای دعوت می‌کنم، ما دغدغه نظام اسلامی را داریم و باید در حفظ نظام اسلامی، دور از شعار عملا وارد میدان شویم.

او با اشاره به سخنان رهبری در ۱۱ مردادماه امسال عنوان کرد:‌ وضعیتی را که ایشان بیان می‌کنند نگران‌کننده است.

سالک به چیت‌چیان هم متذکر شد: اجرای مصوبات شورای عالی آب را با رعایت حق‌آبه‌ها و جلوگیری از بارگذاری جدید عملی کنید. مدیریت توزیع عادلانه آب در کشور مشکل دارد به ویژه مردم شرق اصفهان که در خشکسالی شدیدی به سر می‌برند. وضع کشاورزان حوزه انتخابیه نیز بسیار نامطلوب است و رشد بیکاری و فساد آسیب‌های اجتماعی به خاطر این مساله در جریان است.

نماینده اصفهان همچین خواستار پرداخت به موقع خرید تضمینی گندمکاران و کشاورزان شد.

او در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به روحانی گفت: یک بار گفتید از رکود خارج شدیم بار دیگر در کرمانشاه فرمودید با مشارکت شما مردم از رکود خارج می‌شویم؛‌ برون‌رفت از رکود مدیریت‌شده نیابتی تنها با عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود نه با نگاه به دست دشمنان اسلام.

سالک افزود: در سخنرانی روز دوشنبه، اشاره کردید که برجام به ما عزت، آزادی و اراده داده و تحریم‌ها برطرف شده. شما به اصول قاون اساسی، بند ۵ و ۱۶ اصل ۳، بند از اصل ۱۱۰ و اصل ۵۳ قاون اساسی دقت کنید که در مورد ممنوعیت سلطه است. عزت و اراده را اسلام ناب داده است، امام،‌رهبری، ملت شریف ایران، شهدا، آزادگان و ایثارگران داده‌اند. مشروعیت شما به خاطر عزت ملت ایران است. غیر از این باشد خلاف است. آمریکا، اسرائیل و انگلیس نمی‌توانند در جریان برجام، آزادی و ارداه به ملت بدهند. آقای روحانی،‌ ملت ایران را تحقیر نکنید.

۱۳۹۵/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...