نسخه چاپی

تنش كمیته ملی المپیك و والیبال علنی شد

بعد از اعتراضات والیبالی ها به شرایط و مدیریت كمیته ملی المپیك كه در راس آن صادر نشدن آی دی كارت آنالیزور تیم ملی بود، اعلام شد والیبال تقریبا دو برابر تیم ها آی دی كارت دارد.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، صبح امروز رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران در اعتراضی به شرایط والیبالیست ها گفت:« تنها تیم والیبال حاضر در المپیک هستیم که آنالیزورش آی دی کارت مسابقات را ندارد. تیم ملی والیبال ایران تنها رشته تیمی این کشور در بازی های المپیک است. اگر آی دی کارت آنالیزور ما فراهم نشود با مشکل جدی مواجه می شویم. از پنج روز پیش قرار بود این مشکل حل شود اما هنوز این اتفاق رخ نداده است. اصلا نمی توانم این مسائل را متوجه شوم اما می دانم که تنها تیم بدون آنالیزور در این مسابقات هستیم و دوست دارم یک نفر از مسئولین کمیته ملی المپیک علت این مشکل را برایم توضیح بدهد. در حالی که دیگر تیم ها این مشکل را ندارند.»

اما کمیته ملی المپیک در خبری رسمی واکنش نشان داد:« طی برخی اعتراض ها در خصوص تعداد آدی کارت همراهان و کادر فنی والیبال گفته می شود، سایر تیم ها تنها چهار آدی کارت همراه دارند اما برای ایران با احتساب محمدرضا داوزنی رییس فدراسیون والیبال ده آدی کارت همراه صادر شده است.»

۱۳۹۵/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...