نسخه چاپی

تجلیل جراح مشهور از ابتكار امام(ره)

در مراسم روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین در كشور كوبا، 'پروفسور آلوارز كامبرا' یكی از مشهورترین جراحان جهان ابتكار تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در بزرگداشت روز جهانی قدس تجلیل كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس ، در مراسم روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین در کشور کوبا، "پروفسور آلوارز کامبرا" یکی از مشهورترین جراحان جهان ابتکار تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در بزرگداشت روز جهانی قدس تجلیل کرد.

همزمان با برگزاری مراسم روز شکوهمند قدس در سراسر جهان، مراسم همبستگی با ملت فلسطین در هاوانا، پایتخت کوبت، برگزار شد.

در این مراسم شرکت کنندگان و مسلمانان مقیم این کشور، یادبود جاودان و تاریخی امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.

در برنامه مذکور که با حضور مسلمانان شیعه و سنی، کفیل اداره کل سیاسی خاورمیانه و شمال آفریقا وزارت خارجه کوبا، مقامات حزب کمونیست کوبا، مسوولان رسانه های گروهی کوبا از جمله سردبیر روزنامه‌های "کارگران" و "جوانان"، سفرای کشورهای مختلف از جمله سفرای آمریکای لاتین در این مراسم شرکت داشتند.

در این برنامه، پروفسور "آلوارز کامبرا" یکی از مشهورترین جراحان جهان و رئیس انجمن دوستی کوبا و جهان عرب، طی سخنانی از ابتکار تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در بزرگداشت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین قدردانی کرد. همچنین "شیخ یحیی" رئیس لیگ مسلمانان سنی مقیم کوبا در تجلیل از ابتکار بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران سخنرانی کرد.

رایزن سیاسی سفارت ایران در کوبا نیز در این مراسم مواضع جمهوری اسلامی را با توجه به تحولات سوریه و منطقه تشریح کرد.

در ادامه برنامه مستندی در خصوص مظلومیت ملت فلسطین و ظلم و تجاوز رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی به نمایش گذاشته شد.

۱۳۹۱/۵/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...