نسخه چاپی

"9 دی" رفع توقیف شد

مدیرمسئول هفته‌نامه 9 دی از رفع توقیف این هفته‌نامه خبر داد.

به گزارش نما ، حمید رسایی مدیرمسئول هفته‌نامه 9 دی در گفتگو با فارس اظهار داشت: هفته‌نامه 9 دی که حدود دو ماه قبل توسط ترکیب دولتی هیأت نظارت بر مطبوعات برای بار چهارم توقیف شده بود، امروز و پس از چند جلسه بررسی قضایی و اخذ دلایل توقیف از نماینده حقوقی وزارت ارشاد و همچنین بررسی مستندات 9 دی، رفع توقیف شد.

وی افزود: دلایل توقیف هفته‌نامه 9 دی همانطور که پیش از این توضیح داده شده بود، انتقاد از رفتارهای دولت یازدهم در خصوص توافقنامه برجام و روند حرکت این دولت به سمت اشرافی‌گری بود. هفته‌نامه 9 دی تاکنون چهار بار در دولت حسن روحانی توقیف شده است که هر چهار بار پس از طی مراحل قضایی، تبرئه و مجددا منتشر شده است.

رسایی ادامه داد: رفع توقیف 4 باره این هفته‌نامه، حکایت از برخورد سیاسی و اعمال فشار مقامات دولتی برای بستن دهان آن دارد. 9 دی یکبار در دولت دهم توقیف شد که در آن مورد نیز بدون اخذ تذکر، تبرئه و رفع توقیف شده است. بنده به عنوان مدیر مسئول هفته‌نامه 9 دی بارها اعلام کرده ام که این رسانه بدون وابستگی به جریانات و احزاب و جبهه های سیاسی، تنها به دنبال دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان‌های خمینی کبیر و امام خامنه‌ای است. 9 دی تا زمانی که منتشر می‌شود، صراحت، قاطعیت و زمان شناسی خود را تغییر نخواهد داد.

۱۳۹۵/۵/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...