نسخه چاپی

ثبت ركورد شناگر ایرانی در گینس

عکس خبري -ثبت رکورد شناگر ايراني در گينس

این شناگر ایرانی ركورد 432 كیلومتری شناگر ایرلندی در آبهای آزاد را از وی ربود

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، احمدشعبانی فرد جوان 31 ساله تهرانی، بدنبال ثبت رکورد ملی آبهای آزاد، با شعار حمایت از کودکان کار در رفت و برگشت ایستگاهی رکورد شنای استقامت در آبهای خزری را به نام خود ثبت کرد.

شعبانی فرد که از 19 تیر در 436 کیلومتر از آبهای دریای خزر در پنج ایستگاه از آستارا تا چابکسر شنا کرده ، رکورد 432 کیلومتری شناگر ایرلندی در آبهای آزاد را از وی ربود.

وی که مسیر خود را از صبح امروز در رامسر آغاز کرده قرار است با 50 روز شنای رفت و برگشتی در هفت ایستگاه تااستان گلستان،شنا در عرض هزارو 300 کیلومتری آبهای خزری از گیلان تا گلستان را به نام خود ثبت کند.

رکوردشنای استقامت 13 ساعت بدون استراحت در مسیر 28 کیلومتری ، رکورد مسیر20 کیلومتری آبهای امارات درساعت و رکورد پای تعادل یا پای دوچرخه 5 و نیم ساعت در استخر ازجمله رکوردهای این مربی و شناگر ایرانی است.

وی درخصوص نحوه ثبت رکوردها درگینس هم گفت: گینس برای ثبت رکوردها در مسابقات بامدت زمان محدود نماینده اعزام می کند اما برای زمان طولانی ، بادریافت مستندات جی پی اس ،دستگاه ثبت علائم حیاتی و فیلمبرداری روزانه رکورد ها را دریافت و ثبت می کند.

۱۳۹۵/۵/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...