نسخه چاپی

ارتش سوریه در یك قدمی ورود به استان ادلب

نیروهای سوری در ادامه پیشروی‌های خود در شمال استان لاذقیه، روستاهای «رویسه رشو، شیر الضبعه و عین البیضاء» واقع در حومه ارتفاعات راهبردی «جبل القلعه» را پاكسازی كردند.

به گزارش نما به نقل از فارس، نیروهای ارتش سوریه امروز(دوشنبه) موفق شدند روستاهای «رویسه رشو، شیر الضبعه و عین البیضاء» و همچنین ارتفاع «رشو» و منطقه «القرمیل» در حومه ارتفاعات «جبل القلعه» واقع در جبل ترکمان استان لاذقیه را از وجود تروریست ها پاکسازی کنند. نیروهای سوری در حال تثبیت مواضع در مناطق پاکسازی شده هستند.

به گزارش فارس، با پیشروی های به دست آمده نیروهای سوری از محور شهرک کنسبا در یک قدمی ورود به مرزهای اداری استان ادلب هستند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با بین الملل فارس اعلام کرد که نیروهای سوری کمتر از دو کیلومتر با مرز استان ادلب فاصله دارند و پوشش جنگلی منطقه باعث شده پیشروی ها به دقت انجام شود‌.

وی افزود: شدت درگیری ها به حدی است که عناصر تروریستی به سوی مرز ترکیه و استان ادلب متواری شدند‌.

این منبع میدانی با بیان این که توپخانه ارتش با تمام قدرت مواضع تروریست ها منهدم می کند، گفت: جنگنده های روسی و سوری نیز پایگاه های تروریست ها را هدف قرار می دهند و فرصتی برای واکنش متقابل تروریست ها باقی نگذاشته اند.

وی افزود: در حال حاضر تروریست ها فقط فرصت فرار دارند و همچنین توسط موشک های روسی که از دریای مدیترانه شلیک می شوند، هدف قرار گرفته می شوند.

جنگنده های روسی خطوط پشتیبانی تروریست ها را لحظه به لحظه هدف قرار می دهند و اجازه نمی دهند نیروهای کمکی و تجهیزات از سمت استان ادلب به سوی شمال استان لاذقیه انتقال داده شوند.

به گزارش گروه بین الملل فارس،این تاکتیک جدید جبهه مقاومت باعث شده خطوط امداد رسانی به تروریست ها قطع شود.

۱۳۹۵/۵/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...