نسخه چاپی

بیانیه ی جبهه پایداری برای شركت مردم در انتخابات

عکس خبري -بيانيه ي جبهه پايداري براي شرکت مردم در انتخابات

جبهه پایداری طی بیانیه‌ای با دعوت از عموم مردم برای حضور در انتخابات، تاكید كرد: بعد از انتخابات همچون گذشته با یكدیگر برادر و یدواحد خواهیم بود.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی طی بیانیه‌ای با تاکید بر حضور باشکوه و گسترده مردم در انتخابات ، تصریح کرده است: "پس از پایان رقابت ها، همچون گذشته همه با هم برادر و ید واحده خواهیم بود".

بر اساس این گزارش، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه مهم جبهه پایداری انقلاب اسلامی در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی

موج فزآینده و پرشور مردمی با آمادگی برای حضوری مؤمنانه در صحنه ای دیگر از عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی، نوید بخش بارقه ای دیگر از تاییدات الهی این انقلاب با حمایت مردم حق طلب و انقلابی ایران اسلامی است. خدای را سپاس میگوییم که برخلاف پیش بینی ها و جوسازی های مغرضانه استکبارجهانی و رسانه های صهیونیستی که حتی بعضا خودی ها را هم متأثر کرده بود، بررسی ها حاکی از استقبال مردمی به مراتب گسترده تر از انتخابات های گذشته مجلس شورای اسلامی در این دوره است.

شکر این نعمت برای همه کسانی که به نوعی در این انتخابات ادای تکلیف می کنند واجب بوده و انشاءالله مجریان انتخابات با عمل به قانون، همچون همیشه حافظ حرمت انتخابات و برگزار کننده انتخاباتی درخور شان ملت شریف ایران خواهند بود.

داوطلبین (و طرفداران آنها) نیز باید در این باقیمانده فرصت تبلیغات و پس از آن با پرهیز از هرگونه تنازع، رقابت سالم و اخلاق انتخاباتی را وجهه همت خود قرار دهند و اکنون که خود را برای ورود به عرصه قانون گذاری در معرض آرای عمومی قرار داده‌اند بیش از همیشه متعهد به قانون باشند و از رفتارهای قانون شکنانه احتمالی طرفداران خود با جدیت ممانعت کنند و انشاءالله خود نیز مروج چنین رفتاری نخواهند بود.

مسلماً در این انتخابات همچون انتخابات گذشته، عده ای موفق به کسب آراء لازم شده و مسئولیت سنگین نمایندگی را بر عهده خواهند گرفت و این بار مسئولیت از دوش عده دیگری برداشته خواهد شد. لذا نباید این جابجایی را به برد یا باخت تلقی نمود. چراکه برنده حقیقی این صحنه آحاد ملت و همه کسانی خواهند بود که از سر اخلاص و برای ادای تکلیف به صحنه آمده و به وظیفه خود عمل نموده اند پس همه باید به نتیجه انتخابات پایبند و راضی بوده ولو بر خلاف میل آنها باشد.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی نیز با اتکاء بر مبانی اصولگرایی و نگاه اعتقادی خود به صحنه انتخابات، اعلام می دارد:

1) از مردم شریف و شهید پرور دعوت می نماییم تا با حضور تاریخی و دشمن شکن در صفوف به هم فشرده انتخابات، بار دیگر صحنه های دل انگیز و وصف ناپذیر و به یاد ماندنی از عشق و علاقه ملت به میهن اسلامی، خط و راه حضرت امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب را به نمایش گذاشته و خط بطلان بر یاوه گویی های دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی بکشند که انشاء الله اینگونه خواهد شد.

2)مراتب قدردانی و سپاس خالصانه کلیه اعضاء، فعالین، حامیان و هواداران جبهه پایداری از رهبر معظم انقلاب اسلامی را که با رهنمودهای حکیمانه و راهگشا به عموم مردم و جریانات و گروه ها، شور و نشاط انتخاباتی مثال زدنی در کشور ایجاد کردند اعلام نموده و طول عمر با عزت و برکت ایشان را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

3) رقابت انتخاباتی جبهه پایداری با سایر جبهه‌ها و ائتلاف‌ها تنها تا پایان زمان قانونی تبلیغات یعنی صبح روز پنج شنبه 11 اسفند خواهد بود و پس از پایان فرآیند انتخابات و اعلام نتایج، همراه با سایر نامزدها و جریانات و گروه های سیاسی خود را در میان امواج خروشان ملت دیده و فقط به انتخاباتی پرشور و گسترده و متجلی شدن وحدت کلمه در ایران اسلامی می اندیشد و آحاد ملت و جریانات و نامزدها را ید واحد در برابر جبهه دشمنان و استکبار جهانی می بیند که انشاء الله در این انتخابات نیز همچون انتخابات گذشته، سیلی محکم از ملت ایران خواهند خورد.

4) در این روزهای واپسین تبلیغات انتخاباتی ممکن است تحت عناوینی مانند انصراف کاندیداها یا حمایت و یا عدم حمایت بعضی از بعضی دیگر و یا... در جهت مخدوش کردن لیست های انتخاباتی و یا بعضی از نامزد ها، شایعاتی منتشر شود که این خود نیازمند مراقبت توام با بصیرت مردم شریف و جلوگیری از هرگونه سیاسی کاری و تخریب می باشد. برخی تحرکات، جهت شکستن عزم امت اسلامی ایران در انتخاب نامزد های اصلح و بصیر از طریق ایجاد تردید در تشخیص و شناسایی نامزدهای ولایی، از جمله ی بد اخلاقی های انتخاباتی است که با ابداع لیست های خلق الساعه ای با عناوین و پوشش های دروغین نظیر "اتحاد پایداری" ، "اصولگرایان اصلح" ، "ائتلاف پایدار متحد" ، "جبهه متحد پایداری" و... اقدام به انتشار لیست نموده و اسامی برخی از چهره های شاخص جبهه پایداری انقلاب اسلامی را جهت تطهیر و وجیه نمایاندن بعضی چهره های وابسته به کانون های قدرت و ثروت در لیست های خود درج نموده اند و چه بسا از شعارهایی استفاده نموده اند که علی الظاهر؛ دوری شان را از مراکز قدرت و ثروت القاء نمایند، که به نظر میرسد این هم یک نیرنگ و خدعه ای بیش نیست ؛ چرا که در لیست های مشکوک مذکور، اسامی افرادی که به طور آشکار از عناصر وابسته به مراکز قدرت و ثروت و از مرتبطین ساکتین فتنه و خواص مردود در فتنه هستند؛ دیده می شوند. فلذا بدینوسیله به اطلاع مردم بصیر و ولایتمدار میرساند که فهرست اعلامی نامزدهای جبهه پایداری انقلاب اسلامی، همان است که قبلاً منتشر شده و هیچ تغییری در آن صورت نگرفته و قابل دسترسی در پایگاه رسمی اطلاع رسانی جبهه پایداری انقلاب اسلامی؛ به آدرس www.jebhepaydari.ir می باشد.

5 ) درشرایط حساس کنونی، همگان را به رعایت تقوی و اخلاق اسلامی توصیه نموده و تاکید می شود طوری رفتار نمایند که فردای پس از انتخابات، حلاوت و شیرینی اقدامات بر کام و یاد مردم باقی بماند.

در خاتمه با تقدیر و سپاس از عموم علاقه مندان، حامیان جبهه پایداری و علمای بزرگوار، به ویژه حضرت آیت الله مصباح یزدی و حضرت آیت الله خوشوقت که با ارشادات و هدایت های معنوی خویش جبهه پایداری را مورد حمایت قرار می دهند، بار دیگر از اقشار مختلف به خصوص جوانان و نخبگان جهت حضوری آگاهانه در پای صندوق‌های رای دعوت بعمل آورده و امیدواریم، نتیجه اراده و اعتماد و حمایت مردم، شکل گیری مجلسی کارآمدتر و ولایتمدارتر از دوره های گذشته باشد.

والعاقبه للمتقین

جبهه پایداری انقلاب اسلامی

۱۳۹۰/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...