نسخه چاپی

دختر تیرانداز المپیكی ایران یك گام تا فینال

گلنوش سبقت اللهی تیرانداز المپیكی ایران امروز (سه شنبه) و در چهارمین روز بازی های ریو 2016 در مرحله مقدماتی رقابت های تیراندازی زنان المپیك در تپانچه 25 متر در بخش دقت با 291 امتیاز و كسب جایگاه پنجمی در یك قدمی فینال قرار گرفت.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، پنجمین روز از برگزاری بازهای ها در 23رشته ورزشی آغاز شد و 40بانوی تیرانداز ساعت 9صبح به وقت ریودوژانیرو - 16 و 30 دقیقه به وقت تهران - رقابت های مرحله مقدماتی خود را در بخش دقت با ٣٠ تیر آغاز کردند.

همچنین تیراندازن زن پس از اتمام رقابت های مرحله سرعت در ساعت 12به وقت ریو و با لحاظ کردن نتایج به دست آمده طی دو مرحله، جایگاه نهایی تیراندازان مشخص شده و بر اساس آن هشت تیرانداز برتر از میان ٤٠ تیرانداز شرکت کننده برای صعود به فینال مشخص می شوند.

همچنین سبقت اللهی ساعت 12امروز به وقت ریو /19:30به وقت تهران در بخش مقدماتی تپانچه 25 متر زنان در بخش (سرعت) مسابقه می دهد.

فینال رقابت های تپانچه 25 متر زنان در بخش (دقت) و (سرعت) ساعت 15:30به وقت ریو دوژانیرو و 22:30 به وقت ایران برگزار می شود.

پیشتر سبقت اللهی تیرانداز المپیکی ایران در دومین روز بازیها با کسب 379 امتیاز از راهیابی به فینال رقابت های تیراندازی سی و یکمین دوره بازی های المپیک ریو 2016 در بخش تپانچه بادی 10متر زنان بازماند.

در قسمت تفنگ 10 متر بادی نجمه خدمتی و الهه احمدی در مرحله مقدماتی به مصاف حریفان رفتند که خدمتی با کسب 415 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت و از راه یابی به فینال بازماند.
همچنین الهه احمدی که با 417 امتیاز به مرحله فینال راه یافته بود، در نهایت با 122،5 امتیاز در جایگاه ششم این ماده قرار گرفت.

پوریا نوروزیان تیرانداز المپیکی ایران هم روز گذشته با کسب 622 امتیاز از راهیابی به فینال رقابت های تیراندازی در بخش تفنگ 10متر بادی بازماند.

همچنین با مسابقه نجمه خدمتی و مه لقا جام بزرگ در 21مردادماه در تنفگ سه وضعیت پرونده تیراندازی ایران در ریو بسته می شود.

سی و یکمین دوره بازی های المپیک 2016 از 16مردادماه بطور رسمی و با حضور 10 هزار و 444 ورزشکار از 206 کشور در 28 رشته ورزشی در شهر ریودوژانیرو برزیل آغاز شده است.

کاروان ورزشی ایران با 64 ورزشکار در 14 رشته بوکس، پینگ پنگ، تیراندازی، تیر و کمان، قایقرانی، وزنه برداری، دوومیدانی، تکواندو، جودو، شمشیربازی، والیبال، کشتی آزاد و فرنگی، شنا و دوچرخه سواری در این دوره از بازی های شرکت کرده است.

۱۳۹۵/۵/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...