نسخه چاپی

واكنش انقلابیون بحرین به پیشنهاد ملك عبدالله

ائتلاف انقلابیون 14 فوریه ادعای دروغین پادشاه عربستان در نشست موسوم به سازمان همكاری اسلامی در مكه را محكوم كرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در بیانیه این ائتلاف آمده است: ما عربستان را مهد تروریسم و صادر کننده آن به جهان اسلام و عرب می­دانیم و این پادشاه و طاغوت نمی­تواند از تاسیس مرکز گفتگوی مذاهب اسلامی سخنی بگوید. عربستان و نیمی از علمای آن اعم از وهابی­ها و تکفیری­ها همچنان فتوای تکفیر مذاهب اسلامی به خصوص مذهب اهل بیت(ع) را صادر می­کنند و خون پیروان مذهب جعفری و شیعیان را در پاکستان و افغانستان و عراق و یمن و بحرین وسوریه بر زمین می­ریزند.

* کنفرانسی برای سرپوش گذاشتن بر اشتباهات فاحش

ائتلاف انقلابیون 14 فوریه بر این باور است که عربستان پس از شکست سخت خود در سرنگونی نظام سیاسی جدید در عراق از طریق توطئه ها و ریختن خون مسلمانان و شیعیان این کشور و پس از شکست در سرنگونی نظام بشار اسد و نابودی خط مقاومت سوریه و شکست در توطئه علیه جنبش مقاومت اسلامی و حزب الله در لبنان و شکست توطئه آمریکا و کشورهای مرتجع قبیله ای مانند عربستان و برخی کشورهای دیگر خلیج فارس، با حمایت آمریکا و صهیونیست های اسراییلی فراماسون برای اجرای این توطئه ها و تضعیف نظام اسلامی ایران و نابودی آن از طریق توطئه علیه مقاومت و صرف میلیاردها دلار توسط نظام های سعودی و قطر و امارات، اکنون کنفرانس سران کشورهای اسلامی را برای سرپوش گذاشتن بر شکست فاحش خود برگزار کرده تا جلوی خسارت های این شکست و واکنش ایران و سوریه و مقاومت و حزب الله لبنان را بگیرد.

* نشستی شکست خورده پس از شکست واشنگتن و مزدورانش

این بیانیه افزود: برپایی این کنفرانس و تشکیل این نشست به خاطر ترس شدید آنها از واکنش های قوی نظام بشار اسد در سوریه بود که اکنون بحران سوریه را کنترل کرده و مشغول نابودی بقایا و مزدوران عربستان و قطر و امارات و ترکیه است تا امنیت و ثبات را به سوریه بازگرداند. ما بر این باوریم که این این نشست، پس از شکست واشنگتن و مزدورانش در سرنگونی نظام سوریه و محور مقاومت در سوریه و لبنان و ایران، نشستی شکست خورده است.

* عربستان پناهگاه تروریسم دینی است

ائتلاف انقلابیون 14 فوریه تصریح کرد: ما همچنین تعلیق عضویت سوریه در این نشست را محکوم می­کنیم و معتقدیم که سوریه با قدرت و ایستادگی از این توطئه خارج می­شود و توطئه علیه محور مقاومت با شکست روبرو خواهد شد و این کنفرانس هیچ اهمیتی ندارد. عربستان پناهگاه و حامی تروریسم دینی و سیاسی و مهد تفکر سلفی وهابی تکفیری در جهان عرب و اسلام و تمام جهان می­باشد و به افراط در فکر و تکفیر مبتلا است و حامی تروریسم در مناطق مختلف جهان و دارای تفکری اشتباه است و خون مسلمانان زیادی را بر زمین ریخته و صدها هزار از مردم مسلمان عراق و پاکستان و افغانستان و بحرین و یمن و سوریه و مصر را به قتل رسانده است.و اینها تازه بخشی از شواهد دروغگویی و بطلان ادعاهای این پادشاه بدکار و فاسق و ستمگر و شرابخوار است. کسی که علنا با جرج بوش و برخی رؤسای جمهور جهان شراب نوشید و ارتش وهابی او همچنان در منطقه و علیه مردم عوامیه و قطیف و مناطق دیگر مرتکب جنایات فجیع می­شوند و تلاش می­کنند جنبش انتفاضه مردمی را نابود کرده و اقدام به دستگیری و بازداشت بزرگان شیعه از جمله آیت الله شیخ باقر النمر و علامه شیخ توفیق العامر کرده اند.

* یادآوری حکومت معاویه و یزید

دوران حکومت طاغوتی عبدالله بن عبدالعزیز ما را به یاد حکومت اموی معاویه بن ابی سفیان و یزید بن معاویه می اندازد که حکام ظالم اموی خون مسلمانان را بر زمین ریخته و جنایات بسیاری در حق پیروان اهل بیت(ع) مرتکب شدند. و ما همچنان شاهد ریخته شدن خون شیعیان و علوی های سوریه و ریختن خون پیروان سایر مذاهب اسلامی در عربستان و جهان عرب به دست حکومت سعودی هستیم.

* اجرای توطئه صهیونیست ها توسط مزدوران منطقه ای

انقلابیون بحرین ادامه دادند: عربستان و قطر و امارات و ترکیه درحال اجرای توطئه آمریکا و صهیونیست ها برای کشاندن کشورهای عربی و اسلامی به جنگ های مذهبی و طایفی هستند و جنگ آنها در عراق علیه پیروان اهل بیت(ع) و علیه نظام سیاسی عراق و جنگ آنها در یمن علیه حوثی ها و جنگ آنها علیه مردم بحرین و کشتار و هتک حرمت این مسلمانان و پول دادن به نوکرانشان که از نقاط مختلف جهان برای کشتار شیعه و علویون سوریه آنها را جمع کرده اند، یک توطئه علیه وحدت اسلامی و تقریب مذاهب اسلامی است. اسلام دین میانه روی و اعتدال است و غلوّ و تندروی و افراط دینی و تفرقه را نمی­پذیرد و تکفیر و ترور را رد می­کند و تفکر وهابی سلفی سعودی مهد تفکرات منحرف است و تلاش می­کند با هر وسیله ممکن و با استفاده از پول و سرمایه عربستان و قطر و امارات، امت اسلام را نابود و متفرق و پراکنده کند تا آمریکا و استکبار جهانی بر خاورمیانه حکمرانی کند و این حکومت های قبیله ای نیز چندروزی بیشتر بر سر حکومت بمانند.

۱۳۹۱/۵/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...