نسخه چاپی

مردم با حضور در انتخابات توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌كنند

عکس خبري -مردم با حضور در انتخابات توطئه‌هاي دشمنان را نقش بر آب مي‌کنند

امام جمعه چهاردانگه گفت: ملت ایران، نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را با حضور خود در انتخابات خنثی و نقش بر آب می‌كنند.


حجت الاسلام علی محمد گلوردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: دشمن از هر طرف به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اما مردم فهیم ایران اسلامی، با بصیرت و هوشیاری خود، نقشه‌ها و برنامه‌های دشمنان را خنثی و نقش بر آب خواهند کرد.

گلوردی افزود: دشمن به هر طریق ممکن و با استفاده از ترفندهای گوناگون، به دنبال تبلیغات منفی است تا مردم ایران را از شرکت در انتخابات باز دارد، اما ملت ولایتمدار ایران اسلامی، در انتخابات 12 اسفند با حضور چشمگیرتری شرکت خواهند کرد و مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام خواهند کوبید، همان گونه که در راهپیمایی 22 بهمن امسال حماسه‌ای عظیم آفریدند .

وی تاکید کرد: روز جمعه 12 اسفند ملت ایران، با وضو و به قصد قربت از همان ساعات اولیه رأی گیری، در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد که امیدواریم با حضور خود در این همایش ملی، تمام یاوه‌گویی‌های دشمنان را خنثی و نقش بر آب کنند.

گلوردی افزود: دشمنان ایران، سعی دارند که با اعمال تحریم‌ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی، مردم ایران را نسبت به نظام بدبین و معترض کنند و شرایط حضور مردم در انتخابات را کمرنگ جلوه بدهند، که این امر با هوشیاری مردم ایران غیرممکن خواهد شد.

وی تاکید کرد: تنها حضور حداکثری مردم در انتخابات کافی نیست، مردم باید با حضور آگاهانه و شناسایی و انتخاب افراد ولایتمدار و اصلح و کاردان، نمایندگانی را به مجلس بفرستند، تا در آینده شاهد تشکیل مجلسی مقتدر، حامی ولایت و انقلابی، باشیم.

امام جمعه چهاردانگه، با ذکر چند توصیه به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی بیان داشت: باید حضور نمایندگان بعد از انتخابات در مناطق و حوزه‌های انتخابیه تحت پوشش، بیش از گذشته پررنگ‌تر باشد و مراقب و مواظب باشند که، وقتی به مجلس وارد شدند، کاخ نشین نشوند.

امام جمعه چهاردانگه تأکید کرد: نمایندگان مجلس، در برابر آرایی که از مردم جمع می‌کنند مسئول هستند و باید در برابر خداوند پاسخگو باشند.

۱۳۹۰/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...