نسخه چاپی

نماینده ویژه اوباما وارد بغداد شد

سفارت آمریكا در عراق از ورود نماینده ویژه باراك اوباما، رئیس جمهور آمریكا و معاون وی به بغداد به منظور دیدار با مسئولان عراقی خبر داد.

به گزارش نما ، ایسنا به نقل از سومریه نیوز نوشت: در بیانیه این سفارتخانه آمده است که برت مک گورگ و معاونش ژنرال تری وولف برای نشست و دیدار با مسؤولان دولتی و امنیتی عراق و هم‌چنین نمایندگانی از ائتلاف بین المللی وارد بغداد شدند.

بنا بر اعلام سفارتخانه آمریکا این دو نفر در ادامه سفر به عراق به اربیل نیز خواهند رفت و در آنجا با مسؤولان ارشد دولت اقلیم کردستان دیدار و گفت‌وگو خواهند داشت.

در این بیانیه اشاره شده است که مک گورگ در جریان تمام ملاقات‌هایش از حمایت‌های مستمر ائتلاف از تلاش‌هایی که عراق در جهت شکست داعش گام برداشته، صحبت به میان خواهد آورد و البته بر برنامه‌ریزیها برای آزادسازی موصل متمرکز خواهد شد.

سفارت آمریکا هم‌چنین اعلام کرد که آنها بعد از عراق به رباط پایتخت مراکش سفر خواهند کرد تا در آنجا نشست‌هایی را در 15 آگوست برگزار کنند.

بنا بر اعلام این سفارتخانه نماینده ویژه رییس جمهور آمریکا با مسوولان عالیرتبه این کشور نیز دیدارهایی خواهد داشت. علاوه بر آن، آنها هم‌چنین در زمان حضور در مراکش با محمد بن سلمان، معاون ولیعهد و وزیر دفاع عربستان نیز دیدار و درباره راه‌های همکاری برای مقابله جهانی با داعش گفت‌وگو خواهند داشت.

۱۳۹۵/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...