نسخه چاپی

تروریست داعشی پدرش را سر برید

یكی از تروریست‌های داعش در اقدامی وحشیانه، پدر خود را به دلیل اینكه وی با بیرون رفتن اعضای خانواده‌اش از شهر موصل موافقت كرده بود، در برابر بستگان خود سر برید.

به گزارش نما ، فارس به نقل از سومریه نیوز نوشت: در جنایتی وحشیانه و به دور از انسانیت، یکی از تروریست‌های وابسته به داعش در موصل، پدر خود را در برابر بستگانش سر برید.

یکی از منابع محلی در استان نینوی که خواست نامش فاش نشود، گفت که یکی از عناصر تروریستی داعش چهارشنبه (دیروز) در اقدامی وحشیانه، پدر خود را در منطقه «الغزلانی» واقع در جنوب غربی استان نینوی با چاقو سر برید.

به گفته این منبع، این تروریست بعد از آن که پدرش موافقت کرد خانواده‌اش از منطقه «الاصلاح» موصل به سمت شهرستان «مخمور» در جنوب این شهر حرکت کنند و بدین طریق از دست داعش خلاص شوند، دست به این جنایت زده است.

این منبع محلی افزود، این تروریست جنایتکار برای این کار بستگان و عناصر همرزم داعش خود را جمع و از جنایت خود تصویربرداری کرد.

پیشتر نیز در اقدام‌های جنایت کارانه مشابهی، دو تن از جوانان عربستانی به دلیل اینکه مادرشان با پیوستن آن دو به داعش مخالفت کرده بود، سر مادرشان را از تن جدا کرده‌ بودند.

۱۳۹۵/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...