نسخه چاپی

6 دستاورد جدید وزارت دفاع رونمایی می‌شود

همزمان با 31 مرداد ماه روز صنعت دفاعی، در مراسمی با حضور دكتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری، از 6 دستاورد جدید وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی می‌شود.

به گزارش نما به نقل از ایرنا از اداره كل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، دستاوردهای جدید وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح كه قرار است فردا(سه‌شنبه) رونمایی شوند، در حوزه‌های هوایی، موشكی، دریایی، الكترونیك، ادوات و خودرویی است.

دراین مراسم همچنین قرار است از جمعی مدیران، متخصصان، نخبگان و دست اندركاران برتر حوزه دفاعی نیز با اهدای لوح سپاس، تقدیر شود.

رییس جمهوری قرار است علاوه‌بر سخنرانی دراین مراسم، به همراه سردار سرتیپ پاسدار ' احمد وحیدی' وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از نمایشگاه آخرین دستاوردها و اقدامات وزارت دفاع، صنایع و سازمان‌ها و موسسات وابسته به این وزارتخانه بازدید كند.

سازمان‌های هوافضا، صنایع دفاع، صنایع دریایی، هوایی، صنایع الكترونیك ایران، توسعه منابع انرژی، اتكا، تامین اجتماعی نیروهای مسلح، جغرافیایی نیروهای مسلح، موسسه آموزشی تحقیقاتی صنایع دفاع و دانشگاه صنعتی مالك اشتر، از سازمان‌ها، صنایع و موسسات آموزشی و تحقیقاتی وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هستند.

در سال 1389 با تصویب فرمانده كل قوا، 31 مرداد ماه هر سال كه مصادف با سالرزو تصویب قانون تشكیل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است، به نام روز صنعت دفاعی نامگذاری شده است.

۱۳۹۱/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...