نسخه چاپی

تیراندازی در محل تمرین استقلال

تمرین صبح امروز (جمعه) تیم فوتبال استقلال در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، تمرین ریکاوری استقلالی‌ها پس از تساوی در هفته چهارم لیگ‌برتر از ساعت 10 صبح امروز (جمعه) در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد.

* در این تمرین، امید ابراهیمی و وریا غفوری بازیکنان دعوت شده به تیم ملی به همراه سیدمهدی رحمتی کاپیتان آبی پوشان غیبت داشتند. همچنین منصور پورحیدری سرپرست تیم استقلال نیز به محل تمرین نیامده بود.

* در جمع سایر بازیکنان ترکیب اصلی نیز رابسون جانواریو، کاوه رضایی، خسرو حیدری، بختیار رحمانی و علی قربانی بعد از 15 دقیقه تمرین راهی رختکن شدند.

* همچنین جابر انصاری، مگویان و یعقوب کریمی بعد از اتمام ریکاوری در گوشه‌ای از زمین مشغول صحبت شدند و تا اواخر تمرین نظاره‌گر تمرین سایر بازیکنان بودند.

* کاوه رضایی دقایقی پس از حضور در رختکن، به زمین چمن برگشت و برای لحظاتی مشغول صحبت با علیرضا منصوریان شد.

* در حالی که ورود خبرنگاران در تمرین امروز استقلالی‌ها بلامانع بود اما مشکلاتی در بدو ورود برای اصحاب رسانه به‌وجود آمد. به هر حال با هماهنگی‌های محمدحسین زرندی، مدیررسانه‌ای استقلال مشکلات حل شد.

* اعضای تیم کشتی جوانان قبل از شروع تمرین استقلال، در پیست تارتان زمین شماره دو مشغول تمرین بودند که اعضای این تیم برای لحظاتی نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان شدند.

* آیتم‌های تمرینی بازیکنان ذخیره متنوع بود.پاس‌کاری‌های دو نفره، سانتر از جناحین و بازی درون‌تیمی در یک نیمه از زمین در دستورکار آبی‌ها قرار گرفت.

* در بخش بازی درون‌تیمی، بعد از اشتباهات مکرر بازیکنان در پاسکاری دقیق، علیرضا منصوریان شخصاً وارد بازی شد تا به بازیکنان جوان انگیزه بدهد.

* فرشید باقری در انتهای تمرین بعد از دویدن دور زمین راهی رختکن شد.

* حضور سه تماشاگر در محل تمرین استقلال قابل توجه بود. با وجود حضور منصوریان، همیشه هواداران زیادی در محل تمرین حاضر می‌شدند اما امروز تنها سه نفر در تمرین حاضر بودند و بابت نتایج ضعیف این تیم با خبرنگاران صحبت می‌کردند.

* نکته عجیب تمرین، سر و صداهای عجیبی بود که آبی‌پوشان را آزار می‌داد. در پیست اتومبیلرانی، مسابقات در حال جریان بود و از سوی دیگر مجموعه ورزشی آزادی که محل تمرین تیم تیراندازی اهداف پروازی بود، هر چند دقیقه یکبار، صدای شلیک گلوله به گوش می‌رسید.

* تمرین ساعت 11:30 به اتمام رسید و در پایان منصوریان مشغول صحبت با چند بازیکن ذخیره استقلال شد.

۱۳۹۵/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...