نسخه چاپی

تبلیغ اسلام در المپیك ریو + تصاویر

تعدادی از زنان و مردان مسلمان برزیلی هر روز مقابل درب ورودی دهكده بازی های المپیك ریودوژانیرو به تبلیغ دین اسلام مشغولند و با تشریح احكام اسلامی و پاسخ به سوالات مراجعه كنندگان، انان را دعوت به تشرف به دین اسلام می كنند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، جمیله دلیما یمی یکی از زنان برزیلی است که چند سالی است به دین اسلام مشرف شده و با چشیدن حلاوت مسلمانی به گفته خودش با تلاش شبانه روزی سعی در شناساندن اسلام به غیر مسلمانان و دعوت آنان به این دین رحمانی است.

621950_150.jpg


این زن مسلمان برزیلی در گفتگو با خبرنگار ایرنا در ریو خاطرنشان کرد: در طول برگزاری بازی های المپیک به همراه دوستان مسلمان خود با اهدای بروشورهایی در معرفی و تشریح دستورات و نگاه دین اسلام درمورد مسایل مختلف از جمله زن، به سوالات مردم پاسخ می دهیم و سعی می کنیم، ابهامات آنان را رفع کنیم.

دیدگاه اسلام در مورد مسیحیت، معرفی قرآن، معرفی مراکز اسلامی برزیل از جمله موضوعات بروشورهای تبلیغاتی جمیله دلیما است که به همراه دوستانش در بین مردم و مراجعه کنندگان توزیع می شود.

621949_737.jpg


این بانوی مسلمان برزیلی توضیح درمورد غذای حلال و حرام را از مهمترین سوالات مراجعه کنندگان عنوان کرد که با دقت و حوصله خاصی به آن پاسخ داده می شود.

دلیما کمبود گوشت حلال را یکی از مشکلات عمده مسلمانان برزیل عنوان کرد و از کشورهای مسلمان خواست برای رفع این مشکل به مسلمانان برزیلی کمک کنند.

به گفته این زن مسلمان برزیلی نزدیک به ٢ میلیون مسلمان در برزیل زندگی می کنند.

621948_630.jpg

۱۳۹۵/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...