نسخه چاپی

"پرسپولیس ناكارآمد شده است"

بازیكن اسبق تیم های ملی و پرسپولیس در مورد بازی پرسپولیس و داماش گفت: پرسپولیس نسبت به گذشته خیلی ضعیف تر بازی می كند.

به گزارش نما ، بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با شبکه ایران گفت: پرسپولیس همانند فصل قبل دچار استرس شده است و عملکرد تیم هم از نظر فردی و هم از لحاظ تاکتیکی بسیار ضعیف شده است و همین موضوع موجب شده تا پرسپولیس این نتایج ضعیف را در فصل جدید بگیرد.

وی تصریح کرد: مجموعه تیم فوتبال پرسپولیس مجموعه ناکارامدی شده است و عمده ترین دلیلش ضعف در مدیریت تیم بوده است، مدیرعامل پرسپولیس نتوانست دنیزلی مربی فصل قبل خود را حفظ کند و مربی جدید هر چقدر خوب و کارآمد باشد خیلی دیر به تیم اضافه شد.

ذوالفقارنسب بیان داشت: علاوه بر این حواشی پیرامون تیم بسیار زیاد شده است که همین حواشی موجب شده است که پرسپولیس در بازی مقابل حریفان خود نتواند نتیجه مورد نظر خود را کسب کند و بازنده از زمین خارج شود.

این کارشناس فوتبال در مورد ژوزه مانوئل مربی پرسپولیس گفت: نمی شود در مورد برنامه های او اظهار نظر کرد چرا که این مربی 10 روز مانده به شروع مسابقات لیگ به تیم اضافه شد و هر چقدر مربی خوبی باشد در این زمان نمی تواند بازیکنان تیم را هماهنگ کند و از خصوصیات بازیکنان خود آگاه شود.

ذوالفقارنسب در مورد دربی بیان داشت: اکثر دربی ها غیرقابل پیش بینی هستند و هیچ اصول عینی و واقعی در این مسابقات وجود ندارد و معمولاً تیم های ضعیف در دربی بهتر نتیجه گرفته اند.

وی در مورد شعار تماشاگران که بازیکنان این تیم را بی غیرت می نامند، تصریح کرد: زیاد موافق این موضوع نیستم چرا که بازیکنان به این تیم علاقه دارند، باید منتظر ماند تا ببینیم در آینده پرسپولیس در چه جایگاهی در جدول لیگ قرار خواهد گرفت.

ذوالفقارنسب در مورد تصمیم رویانیان مدیرعامل پرسپولیس برای تشکیل تیم های وزنه برداری و دوومیدانی افزود: در مورد عملکرد و نتیجه این کار باید منتظر ماند اما تاکنون سابقه این کار را در تیم های پرسپولیس و استقلال ندیده ایم و این کار کاملاً جدیدی است که توسط مدیرعامل پرسپولیس اجرا شد.

کارشناس فوتبال در پایان ادامه داد: اجرای این کار قابل تحسین است و امیدوارم که این کار نتیجه بدهد چرا که با این کار تماشاگران این تیم به ورزشهای دیگر هم کشیده می شوند و در هنگام مسابقه دادن به تماشای بازی این تیم های دیگر پرسپولیس در رشته های وزنه برداری و دوومیدانی می پردازند.

۱۳۹۱/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...