نسخه چاپی

اكبر عبدی دربیمارستان صحرایی+تصاویر

سریال «بیدار باش» ساخته احمد كاوری با بازی اكبر عبدی از 18 شهریور ماه روانه آنتن شبكه یك سیما می‌شود.

به گزارش نما به نقل از شبکه ایران،‌ سریال «بیدار باش» با نام قبلی «جنگ بازی» به کارگردانی احمد کاوری با پایان پخش مجموعه خارجی «دایره جنایی» از 18 شهریورماه هر شب روی آنتن شبکه یک می رود.

202170_555.jpg



اکبر عبدی که سال گذشته سیمرغ جشنواره فیلم فجر را برای بازی در فیلم کمدی «خوابم می‌آد» از آن خود کرد در این سریال در نقش سلیمان ظاهر شده است. مجید صالحی ایفاگر نقش گرزین به گزین یعنی پسر سلیمان است.

او در این سریال به فروش و اجاره ویدئو و فیلم‌های ویدئویی مشغول است و اتفاقاتی که برایش به واسطه جدایی پدر و مادر به وقوع می‌پیوندد زمینه اعزام او به جبهه می‌شود.رابعه اسکویی هم نقش مادر خانواده را بازی می‌کند. او در نقش مادری مهربان و دلسوز ظاهر شده که همیشه هوای پسرش، گرزین را دارد.

202171_929.jpg



رضا ناجی، امیر نوری، امیررضا دلاوری، عارف لرستانی، هادی کاظمی و خاطره حاتمی از دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال طنز به ایفای نقش می ‌پردازند.«بیدار باش» در 13 قسمت توسط حسین تراب‌نژاد و پیمان جزینی به نگارش در آمده و داستان آن درباره‌ گروه‌های تئاتری است که در جبهه‌ها برنامه اجرا می‌کردند.

این سریال یکی از گزینه های پخش در ایام نوروز از شبکه یک سیما بود که در نهایت سریال «چک برگشتی» سیروس مقدم روانه آنتن این شبکه شد.جواد نوروزبیگی که سریال«شوق پرواز» آخرین فعالیت او در مدیوم تلویزیون بوده است تهیه‌کنندگی این سریال جنگی را به عهده دارد.

202172_258.jpg


202173_389.jpg

۱۳۹۱/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...