نسخه چاپی

خشم صهیونیستها از سفر مرسی به تهران

رسانه های رژیم صهیونیستی با اشاره به موافقت رئیس جمهوری مصر برای دیدار از تهران نسبت به آن ابراز نگرانی كردند.

به گزارش مهر به نقل از الاهرام ، رسانه های رژیم صهیونیستی از تصمیم محمد مرسی رئیس جمهوری مصر برای شرکت در نشست جنبش عدم تعهد که قرار است در پایان ماه جاری میلادی در تهران برگزار شود ابراز نگرانی کردند.

روزنامه "معاریو" در این باره نوشته است: تمایل محمد مرسی برای مشارکت در این نشست توطئه ای است که درباره آن باید بیمناک بود، به ویژه که در سایه تهدیدات ایران برای جهان و منطقه است.

روزنامه "یدیعوت آحارونوت" نیز ضمن ابراز نگرانی از این سفر رئیس جمهوری مصر به تهران نوشته است: این سفر به مثابه زنگ خطری است که باید از آن بیمناک بود به ویژه که با تمایل اخوان المسلمین برای بهبود روابط با تهران همراه است.

این روزنامه می نویسد: نزدیکی مصر با ایران و بهبود روابط اخوان المسملین در نهایت به زیان اسرائیل است.

تلویزیون اسرائیل نیز در گزارشی با اشاره به تمایل محمد مرسی برای سفر به ایران سئوالات چندی را در این باره مطرح کرده است.

این رسانه صهیونیستی می پرسد هم اکنون موضع قاهره در قبال حمله اسرائیل به ایران چیست؟ آیا مصر سکوت اختیار می کند یا اینکه این اقدام اسرائیل تاثیرات منفی بر آینده روابط اسرائیل و مصر به دنبال خواهد داشت؟

تلویزیون رژیم صهیونیستی می افزاید: سفر رئیس جمهوری مصر به ایران دهن کجی به کلیه کسانی است که از وی خواسته اند به تهران نرود و مهمترین پیامی که از آن می توان دریافت این است که مصر در دوره محمد مرسی شاهد تغییرات در عرصه روابط بین الملل خواهد شد.

شایان ذکر است که روزنامه معاریو دو هفته قبل در گزارشی نوشته بود که محمد مرسی در نشست عدم تعهد در تهران حاضر نخواهد شد.

۱۳۹۱/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...