نسخه چاپی

حاجی‌بابایی: دولت با متخلفان حقوق‌های نجومی برخورد كند

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینكه باید درپرداختها شفافیت باشد، گفت: متأسفانه امروز شاهد عدم اعتماد عمومی در سطح جامعه هستیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، درباره پرداختیهای غیر متعارف اظهار کرد: امروز ناراحتی که برای مردم بوجود آمده و دغدغه افکار عمومی شده پرداختهای گوناگون و متفاوت در کشور ماست.

وی با اشاره به تبعیض و بی‌عداتیها در پرداختها تصریح کرد: نباید پرداختهای غیرمتعارف داشته باشیم، حال بهترین کار این است که خود دولت در این زمینه وارد صحنه عمل شود و تنها راه اجرای آن عدالت و برخورد با متخلفان است.

عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس گفت: طرحی پیش‌بینی شده که به دولت اجازه می‌دهد ظرف مدت شش ماه اقدامات لازم برای عادلانه شدن نظام پرداختها در سراسر کشور را انجام دهد که باید هرچه سریعتر این طرح عملیاتی شود.

نماینده مردم همدان در خانه ملت افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که شفافیت در پرداختها و حقوقهای افراد وجود داشته باشد، چرا که متأسفانه امروز شاهد عدم اعتماد عمومی در سطح جامعه هستیم.

حاجی بابایی تاکید کرد: حقوقهای نجومی تأسف‌انگیز بود و نباید این اتفاق رقم می‌خورد، بنابراین از این به بعد باید سیستمهای نظارتی دقیق‌تر پرداختها را رصد کنند و اصلاحیاتی در مقررات پرداختی اعمال شود.

۱۳۹۵/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...