نسخه چاپی

طارمی باید فیكس باشد / پرسپولیس بهترین فوتبال را ارائه می‌دهد

آقای گل فصل پیش در بازی پرسپولیس با صبا یك گل زد و گل‌های زیادی نزد كه به گفته مهاجم سابق سرخ ها او از تمركز لازم برخوردار نیست.

به گزارش نما، مهدي طارمي در بازي پرسپوليس و صباي قم يك گل زد و شايد دو گل ديگر هم نزد. او فرصت‌هايي را از دست داد كه گل نكردن آن به مراتب سخت‌تر از گل زدن بود!



فرشاد پیوس که سابقه آقای گلی لیگ را هم در کارنامه دارد در این مورد اظهار داشت: «به نظرم طارمي هنوز به آن آمادگي لازم بدني نرسيده است اما مهم‌تر از آن بحث روحي و رواني است. طارمي بايد ذهن خود را آزاد كند.»



مهاجم دهه 60 پرسپولیس در ادامه گفت: «او بايد هر روز به صورت اختصاصي تمرينات گلزني داشته باشد. مهاجم پرسپولیس و تیم ملی باید ذهن خودش را از هر چیزی غیر از فوتبال خالی کند.»



پیوس درباره نیمکت نشینی طارمی در ابتدای فصل گفت: «طارمی در تمرینات پیش فصل حضور نداشت و از لحاظ بدنی از بقیه عقب تر بود ولی طارمی توی زمین بازیکن تاثیرگذر است و می تواند مدافعان حریف را اذیت کند. شما دیدید که در بازی با صبا هم گلزنی کرد و چند موقعیت را هم از دست داد. به نظر من او بايد فيكس باشد چون واقعاً فوتباليست تأثيرگذاري است.»



شماره 17 سابق سرخپوشان درباره صدرنشینی و شرایط پرسپولیس در لیگ شانزدهم گفت: «پرسپوليس در حال حاضر بهترين فوتبال را ارائه مي‌دهد و خدا را شكر بر خلاف فصل گذشته، شروع خوبي هم داشته و توانسته در پايان هفته چهارم صدرنشين باشد. اگر همين روند حفظ شود مطمئن باشيد پرسپوليس قهرمان ليگ برتر خواهد شد. برانکو پرسپولیس را در خط دفاع و دروازه تقویت کرده و همین امر باعث پیشرفت این تیم در جدول شده است.»

۱۳۹۵/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...