نسخه چاپی

روند مهاجرت به اسراییل كند شد

این مقام اسراییلی افزود : " یكی از این مهاجران به من گفت ما پس از تمام شدن جنگ اتمی در خاورمیانه به آنجا می آییم."

رییس آژانس یهود (سازمان شبه دولتی فعال در زمینه آسان سازی مهاجرت یهودیان سراسر جهان به اسراییل ) در واکنش به افزایش گمانه ها درباره احتمال حمله به ایران در رسانه ها و سخنان مقامات رژیم صهیونیستی گفت که تاثیر این اخبار و گزارش ها خود را به صورت "کاهش روند مهاجرت یهودیان به اسراییل" نشان می دهد.

به گزارش نما به نقل از عصر ایران " ناتان شارانسکی " رییس آژانس یهود با ابراز نگرانی از مطرح شدن بی سابقه احتمال حمله به ایران در فضای سیاسی و رسانه ای اسراییل گفت :" بسیاری از مهاجرانی که قصد سفر به اسراییل دارند سفر خود را تا زمان مشخص شدن وضعیت اسراییل در موضوع جنگ با ایران به تاخیر انداخته اند.

این مقام اسراییلی افزود:" یکی از این مهاجران به من گفت: ما پس از تمام شدن جنگ اتمی در خاورمیانه به آنجا می آییم."

وی با انتقاد از "پچ پچ های مستمر" درباره حمله به ایران در رسانه ها و در اظهارات مقامات صهیونیست افزود که این کار علاوه بر بی ثمر کردن سیاست بازدارندگی دولت تل آویو ، یهودیان سراسر جهان را به وحشت می اندازد.

همچنین یکشنبه شب هفته جاری برای دومین بار در هفته گذشته دهها تن از مخالفان حمله به ایران با تجمع دوباره در مقابل منزل ایهود باراک وزیر دفاع اسراییل در تل آویو، مخالفت خود را با سیاست های جنگ طلبانه سران اسراییل و زوج "نتانیاهو – باراک" اعلام کردند.

این عده با سر دادن شعارهایی چون " نه به جنگ ، ملت خواهان عدالت اجتماعی است " مخالفت خود را با جنگ با ایران اعلام کردند.

معترضان شعار می دادند نتانیاهو و باراک با هزینه کردن از طبقات متوسط وفقیر اسراییل به دنبال به راه انداختن یک جنگ غیر ضروری با ایران هستند.

گفتنی است یک موسسه مطالعات مالی در اسراییل اخیرا با انتشار گزارشی اعلام کرد که هزینه احتمالی جنگ با ایران برای این رژیم بیش از 42 میلیارد دلار خواهد بود.

۱۳۹۱/۵/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...