نسخه چاپی

سفر برخی از وزرا و معاونان روحانی به شهرستانها

جمعی از وزرا و معاونان رئیس جمهور به نمایندگی از دكتر حسن روحانی به شهرستان های كهگیلویه و بویراحمد سفر می كنند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایندگان ویژه رئیس جمهور به منظور سفر اعضای کابینه ومعاونان رئیس جمهور به شهرستانهاافتتاح طرح های مختلف و رسیدگی به مشکلات مردم به شهرستان های استان سفر می کنند.

فتاح محمدی افزود: آقای نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در طی حضور خود در استان ابتدا با مردم دیدار خواهد داشت همچنین وی در نشست توسعه و سرمایه گذاران استان شرکت و در پایان از مجتمع طبیعت زنده سینره در یاسوج بازدید می کند .

وی گفت: برنامه های حجتی وزیر جهاد کشاورزی هم دیدار با مردم ، شرکت در نشست توسعه سرمایه گذاران ، بازدید از مجتمع طبیعت سینره در یاسوج و دیدار با عشایر است،آقای واعظی، وزیر ارتباطات ، فناوری و اطلاعات هم در نشست توسعه با حضور سرمایه گذاران استان شرکت می کند.

محمدی با بیان اینکه دیدار با مردم ، دیدار با علما ، ایثار گران و نخبگان ، بازدید از مجتمع طبیعت زنده سینره و دیدار با عشایر از جمله برنامه های رحمانی فضلی وزیر کشور در یاسوج است گفت: آقای قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به منظور افتتاح و کلنگ زنی طرح های حوزه بهداشت و درمان به شهرستان دنا سفر می کند و در یاسوج هم در نشست توسعه و سرمایه گذاری استان شرکت خواهد کرد .

معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه حجت السلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات هم با سفر به دهدشت به نمایندگی از رئیس جمهور درمراسم افتتاحیه و کلنگ زنی طرح های این شهرستان حضور خواهد داشت افزود: حجت السلام والمسلمین یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی به شهرستان چرام ، حجت السلام والمسملمین انصاری معاون امور حقوقی رئیس جمهور به گچساران ، آقای امیری معاون امور مجلس ریاست جمهوری به شهرستان باشت ، آقای رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به شهرستان های لیکک و لنده سفر می کنند و در مراسم افتتاحیه و کلنگ زنی طرح های این شهرستان های حضور خواهند داشت .

فتاح محمدی گفت: اقای ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهور هم ابتدا با مردم دیدار خواهد کرد و سپس دیداری با علما ،ایثارگران و نخبگان خواهد داشت و سپس از مجتمع طبیعت زنده سینره بازدید خواهد کرد .

وی گفت: حجت الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بعد از دیدار با مردم ، با علما ، نخبگان و ایثار گران دیدار می کند و سلطانی فر معاون میراث فرهنگی و گردشگری در نشست توسعه و سرمایه گذاران استان شرکت می کند و بعد از آن از مجتمع طبیعت زنده سینره در یاسوج بازدید و در پایان با عشایر استان دیدار می کند .

وی گفت: دیدار با مردم ، دیدار با علما ، ایثار گرذان و نخبگان ، بازدید از مجتمع طبیعت زنده سینره در یاسوج و دیدار با عشایر برنامه های خانم مولاوردی ، معاون امور زنان و خانواده در این سفر است.

آقای سیف رئیس کل بانک مرکزی نیز پس از دیدار مردمی در نشست توسعه و سرمایه گذاران استان شرکت می کند و آقای فروزنده مشاور رئیس جمهور و آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور در این سفر حسن روحانی را در برنامه های مختلف همراهی می کنند.

به گفته محمدی آقای نوبخت تنها در نشست شورای اداری استان حضور خواهد داشت همچنین همه مسئولانی که رئیس جمهور را در این سفر همراهی می کنند در شورای اداری شرکت می کنند .

۱۳۹۵/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...