نسخه چاپی

دبیر جدید حزب موتلفه استان تهران منصوب شد

محسن قناعت به عنوان دبیر جدید حزب مؤتلفه اسلامی استان تهران معرفی شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، بر پایه این خبر، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی امروز (شنبه) در مراسم تودیع و معارفه دبیر حزب موتلفه اسلامی استان تهران، اظهار داشت: یک حزب واقعی باید مدعی اداره کشور باشد زیرا حزبی که مدعی اداره کشور نیست، حزب نیست.

وی افزود: حزب موتلفه اسلامی می‌خواهد مسئولیت‌های کشور را بر عهده گیرد تا احکام اسلامی و قوانین جمهوری اسلامی را با کار تشکیلاتی محقق کند. ما به دنبال دنیا طلبی و پست و مقام برای دنیای خود نیستیم بلکه بر اساس تکلیف عمل می‌کنیم.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: اعضای حزب موتلفه اسلامی در سراسر کشور باید با دید اداره کشور کارهای خود را دنبال کنند و خوشبختانه همه اعضای حزب نیز قبول دارند که حزب باید در اداره کشور دخیل باشد.

محمد علی امانی دبیر اجرایی حزب موتلفه اسلامی نیز در مراسم تودیع و معارفه دبیر حزب موتلفه اسلامی استان تهران، اظهار داشت : استان تهران پیشانی فعالیت تشکیلاتی در موتلفه است و در واقع کل کشور نگاهشان به مرکز است.

وی خاطرنشان کرد: موتلفه اسلامی را به عنوان تشکیلاتی در خط ولایت در کشور می شناسند و ما باید این راه رسالت خود را انجام دهیم.

۱۳۹۵/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...