نسخه چاپی

حملات «جیش الفتح» در حلب قبل از شروع در نطفه خفه شد

تروریستهای ائتلاف جیش الفتح قصد داشتند كه با ورود به منطقه حلب قدیم از افراد غیر نظامی به عنوان سپر انسانی استفاده كنند كه نیروهای مقاومت از نقشه آنان مطلع شده و تروریستها را سركوب كردند.

به گزارش نما به نقل از فارس، دهها تن از عناصر تروریستی جیش الفتح با هدف نفوذ به محله پرجمعیت «حلب قدیم»، اقدام به تجمیع نیروهای خود در مرکز شهر کردند و قصد داشتند با شکستن خطوط دفاعی اولیه نیروهای مقاومت وارد این مناطق شوند و با نفوذ در مجتمعهای مسکونی، شهروندان را به عنوان سپر در مقابل نیروهای جبهه مقاومت قرار دهند.

اتاق عملیات جبهه مقاومت قبل از شروع عملیات توانست به طور دقیق از اهداف تروریستها آگاه شود و قبل از شروع عملیات، آنها را با شلیک دهها موشک و خمپاره هدف قرار دهد.

به گزارش بین الملل فارس، تعدادی زیادی از تروریستها در این حملات کشته و زخمی و دهها تن از آنان نیز از منطقه متواری شدند.

در جبهه جنوبی حلب درگیریها به صورت پراکنده ادامه دارد و پس از عملیات دو روز گذشته نیروهای مقاومت، آرامش نسبی در منطقه برقرار است.

درگیریها در منطقه راهبردی «الراموسة» نیز در جریان است و همزمان تروریستها اقدام به شلیک دهها خمپاره به سوی محله مسکونی «الحمدانیة» در غرب شهر حلب کردند که در اثر آن تعدادی از شهروندان از جمله تعدادی کودک کشته و زخمی شدند.

خبرگزاری «سانا» سوریه نیز گزارش داد که در جریان حملات خمپاره‌ای تروریستها به منطقه «الاعظمیه» حلب دو غیر نظامی زخمی شدند.

۱۳۹۵/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...