نسخه چاپی

بازگشت محسن چاوشی به «سنتوری 2»

به گزارش نما - ایسنا نوشت: داریوش مهرجویی از احتمال همکاری محسن چاوشی در فیلم «سنتوری2 » خبر داد.

این کارگردان درباره ساخت فیلم «سنتوری 2» توضیح داد: پیش از این بهرام رادان به دلیل سفری که از قبل برنامه‌ریزی کرده بود، امکان حضور در این فیلم را نداشت اما با توجه به گذشت زمان، قرار است او در این فیلم به همراه لیلا حاتمی بازی کند.

مهرجویی با اشاره به اینکه محمدرضا شریفی‌نیا به عنوان مجری طرح این فیلم به دنبال سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده برای ساخت «سنتوری 2» است، درباره احتمال حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر گفت: هنوز مشخص نیست چه زمانی فیلم کلید می‌خورد و حضور آن در جشنواره هم بستگی به زمان شروع فیلمبرداری دارد، اما به نظر می‌رسد مهر یا آبان‌ماه ساخت فیلم آغاز شود.

او با اشاره به اینکه تمام فیلم در تهران ساخته خواهد شد، درباره حضور محسن چاوشی در این فیلم هم بیان کرد: هنوز خودم صحبت قطعی با او نداشتم، اما بعضی از همکارانم در پروژه با او در تماس هستند و گویا برای همکاری‌اش در این فیلم موافقت کرده است.

این کارگردان که سال گذشته نمایش «غرب واقعی» اثر سام شپرد را در پردیس کورش به صحنه برد و قرار بود امسال آن را در خانه هنرمندان ایران هم اجرا کند، در گفت‌وگویی با ایسنا بیان کرد: برنامه خانه هنرمندان برای نمایش تکمیل است و فعلا امکان کار در آن را نداریم، به همین دلیل به دنبال یک سرمایه‌گذار هستم تا این نمایش را به صورت یک فیلم ویدیویی در یک مکان خاص ضبط و بعد عرضه کنم.

او تأکید کرد: فعلا از اجرای نمایش در سالن تئاتری انصراف داده‌ام و می‌خواهم آن را به شکل سینمایی - ویدئویی با همان بازیگران قبلی بسازم.

۱۳۹۵/۵/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...