نسخه چاپی

تجلیل از 15 كارآفرین برتر صنعت ساختمان

در همایش تجلیل از كارافرینان برتر در حوزه صنایع ساختمانی از 15 كارافرین برتر در این حوزه با اهدای لوح و تندیس سپاس، قدردانی شد .

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، دبیرکل اتاق تعاون در حاشیه این مراسم نوآوری ، صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل ، کاهش هزینه های تولیدی نسبت به مشابه خارجی ، خدمات پس از فروش ، رعایت استانداردهای زیست محیطی و اشتغالزایی را از شاخص های مهم انتخاب کارافرینان برتر اعلام کرد .

ماشاالله عظیمی با اشاره به حضور بیش از 800 شرکت داخلی در نمایشگاه شانزدهم صنعت ساختمان گفت : این گروه از تولید کنندگان در زمینه های مختلف صنعت ساختمان از جمله انواع سازه ها ، نما ، در و پنجره ، درهای ضدسرقت ، انواع عایق ، بتن ها و مصالح ساختمانی نوین ، رنگ و سایر لوازم زینتی ساختمان توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند که درنهایت کمیته علمی اتاق تعاون 15 نفر از مدیران این شرکت ها را به عنوان کارافرینان برگزیده معرفی کرده است .

شرکت کنندگان در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود را در 24 گروه کالایی در بیش از 100 رشته و صنف بویژه در بخش های مربوط به عایق های نوین با تکیه برفناوری نانو ، مصالح پایه برای احداث ساختمان های سبز با هدف صرفه جویی در انرژی و روش های مقابله با زلزله به نمایش گذاشتند .

نواوری و استفاده از تکنولوژی روز دنیا از شاخص های مهم انتخاب کارافرینان نمونه است.

۱۳۹۵/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...