نسخه چاپی

گلایه داوود رشیدی از سوپراستارها

متاسفانه امروز برخی از سوپراستارها خود را از مردم پنهان می‌كنند در حالی كه برقراری ارتباط بین هنرمند و مخاطب شرط اصلی ماندگاری و موفقیت است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران شب گذشته داود رشيدي بازيگر تئاتر و تلويزيون مهمان برنامه‌ي گفتگوي تنهايي بود.


رشيدي در ابتدا گفت: حرفه من همانند راننده اتوبوسي كه هر روز وظيفه دارد در ساعات مشخصي مسافران را سوار و بعد پياده كند، مشخص است هر كسي كه بيشتر حرفه و شغل خود را دوست داشته باشد در آن عرصه موفق تر است.


وي افزود: عده اي از آدمها چند شغل متفاوت دارند و از صبح تا آخر وقت در چند جاي مختلف كار مي‌كنند و در نهايت آخر شب به منزل رفته كمي تلويزيون تماشا مي كنند و دوباره فردا همين وضعيت براي آنها تكرار مي شود گرچه شايد آنها نيز از اين وضعيت رضايت خاطر نداشته باشند.


اين بازيگر تصريح كرد: اما در حرفه ماو در لحظه در حال يادگيري و تجربه هستيم وقتي مردم در خيابان ما را مي‌بينند لبخند بر روي لبهايشان نقش مي بندد و آنها با ما زندگي مي‌كنند.


وي افزود: از اينكه توانسته ام با كساني كه من را نمي شناسند ارتباط برقرار كنم بسيار خوشحال هستم.


وي به نبود ارتباط بين سوپراستارها و مردم اشاره كرد و گفت: متاسفانه امروز برخي از سوپراستارها خود را از مخاطبان پنهان مي‌كند و با آنها هيچگونه ارتباطي برقرار نمي كنند كه بسيار حركت غلطي است زيرا هنرمندان به وسيله مخاطبان انتخاب مي شوند و جايگاهي مي‌رسند كه مردم نباشند ديگر هنرمندي نيز وجود نخواهد داشت.


اين كارگردان تئاتر اظهار داشت: خداوند هديه اي گرانمايه در وجود ما به وديعه نهاده است كه بايد آن را جلا دهيم و به مخاطب عرضه كنيم.


اين بازيگر تئاتر بيان كرد: اگر روزي هنرمندي مجبور شود به ناچار و براي اينكه زندگي خود را تامين كند در پروژه اي بازي كند قطعاً آن زمان به كار و حرفه ي خود لطمه وارد كرده است.


همسر من زحمات بسياري براي من مي‌كشيد انجام دادن كارهاي منزل، خورد و خوراك و ديگر هزينه هاي زندگي را گاهي اوقات نمي دانم چگونه تامين مي كند تمايلي هم ندارم كه بدانم زيرا در اين صورت ديگر نمي‌توانم با فراغ خاطر و آسودگي به كارم ادامه دهم.


رشيدي در پاسخ به اينكه آيا ديدن كودكان گلفروش او را دل آزرده مي كند افزود: بله بسيار زياد آنها همانند گلي هستند كه نياز به مهرباني و توجه دارند.


اين بازيگر گفت: هنرمندان بايد مردمي باشند ما به اميد مردم زنده هستيم و كار مي‌كنيم اگر مخاطب ما را دوست نداشته باشد آن زمان بدترين زمان ممكن براي يك هنرمند است تمام تلاش يك هنرمند اين بايد باشد كه مخاطب را از خود راضي نگه دارد.


رشيدي در پاسخ به اينكه آيا تا به حال از حرفه خود خسته شده است ا ظهار داشت: نه به هيچ وجه خداوند بزرگ به غير از خوبي چيز ديگري براي من نداشته است و من هميشه از اين بابت از او سپاسگذارم.


وي ادامه داد: احساس بسيار قشنگي است وقتي مخاطبي كه با ما ارتباط برقرار مي‌كند خانواده ما را نيز مي‌شناسد و گاهي احوال آنها را مي پرسد پس ما نيز براي مخاطبي كه تا اين حد ما را مي شناسد بايد برايش احترام قائل باشيم.


رشيدي در پاسخ به اينكه اگر بخواهد فقط براي يك چيز پروردگار خود را سپاس گويد آن چيست بيان كرد: به خاطر مملكتم خداوند را سپاس مي‌گويم.

۱۳۹۱/۵/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...