نسخه چاپی

آخرین وضعیت آب و هوای كشور

از بعدازظهر فردا به سبب نفوذ جریان‌های شمالی، در استان اردبیل و سواحل غربی خزر، ابرناكی، گاهی بارش باران، وزش باد، رعدوبرق و كاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در اغلب مناطق کشور جوی نسبتاً پایدار حاکم است؛ از بعدازظهر فردا به سبب نفوذ جریان‌های شمالی در استان اردبیل و سواحل غربی خزر ابرناکی گاهی بارش باران، وزش باد، رعدوبرق و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

روز سه‌شنبه هفته جاری در سواحل خزر و استان اردبیل ابرناکی و در برخی مناطق بارش باران گاهی با وزش باد رخ خواهد داد، شدت بارش‌ها در استان‌های گیلان و غرب مازندران خواهد بود.

دریای خزر روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مواج است در همین مدت ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده، باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

در سه روز آینده در شمال سیستان و بلوچستان و به ویژه منطقه زابل وزش شدید باد گاهی سبب خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود و روز سه‌شنبه این وضعیت در شرق و جنوب کشور تشدید خواهد شد.

آسمان تهران طی 2 روز آینده صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 37 و 26 درجه خواهد بود.

روز آینده اهواز با دمای 49 درجه بالای صفر و پس از آن بوشهر و بندرعباس با دمای 40 درجه بالای صفر گرم‌ترین شهرهای کشور و اردبیل با دمای 13 درجه بالای صفر و شهرکرد با دمای 7 درجه بالای صفر خنک‌ترین شهرهای کشور خواهند بود.

۱۳۹۵/۵/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...