نسخه چاپی

دزد خواست فرار كند،ماشینش روشن نشد،خودش را به رودخانه پرت كرد

به گزارش نما - ایران نوشت: عصر جمعه مأموران پلیس کلانتری 15 رشت از طریق مرکز پلیس 110 در جریان حضور فرد مشکوکی در یکی از محلات شهر رشت باخبرشدند.

وقتی مأموران خود را به محل حادثه رساندند، فرد تماس گیرنده ادعا کرد که دقایقی قبل مردی را دیده که سرگرم بازکردن لاستیک خودرو‌اش بوده اما با دیدن او پا به فرار گذاشته است.این مرد در ادامه به مأموران گفت: اطمینان دارد مرد سارق هنوز در منطقه است و نتوانسته فرار کند.با توجه به این اطلاعات تجسس‌های مأموران برای ردیابی دزد لوازم خودرو در دستور کار مأموران قرار گرفت.در حالی که هنوز دقایق زیادی از این تعقیب و گریز نگذشته بود مأموران متوجه مردی شدند که بسرعت سوار یک خودروی پراید شده و سعی دارد فرار کند. هنوز خودروی گشت پلیس به نزدیکی پراید نرسیده بود که راننده آن چون نتوانست خودرو‌اش را روشن کند پیاده پا به فرار گذاشت.

بدین ترتیب پلیس به تعقیب مرد ناشناس پرداخت تا اینکه او وقتی خود را در محاصره پلیس دید ناگهان به طرف رودخانه‌ای که در همان نزدیکی بود دوید و بی‌معطلی خود را به داخل رودخانه خروشان انداخت.یکی از مأموران کلانتری نیزهمان موقع به داخل رودخانه پرید و دزد جوان را در حالی که به دلیل ناآشنایی با فن شنا جانش به خطر افتاده بود راازمیان امواج رودخانه به بیرون کشید.

سرهنگ«رحیم شعبانی» فرمانده انتظامی شهرستان رشت درباره جزئیات این حادثه گفت: متهم 42 ساله اهل و ساکن رشت است.وی با یادآوری اینکه مأمور پلیس و متهم در هنگام دستگیری دچار جراحت شده بودند و برای درمان به مرکز درمانی منتقل شدند، یادآور شد: سارق تحت کنترل پلیس در مرکز درمانی درحال درمان است.به گفته وی در بررسی‌های صورت گرفته از سوابق این متهم مشخص شد که فرد مذکور دارای سابقه سرقت خودرو و لوازم داخلی خودرو است.

۱۳۹۵/۵/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...