نسخه چاپی

جدید ترین اقدام دولت میانمار علیه مسلمانان

كم كم دامنه درگیری ها گسترش یافت و به دیگر شهرهای این كشور كشیده شد. سركوب و قتل عام مسلمانان نیز گسترده تر شد. این كار در سانسور كامل خبری انجام شد و دولت میانمار به هیچ خبرنگار یا رسانه ای اجازه ورود به خاك كشورش را نداده است.

به گزارش شیعه آنلاین، ماجرای کشتار مسلمانان میانمار از هشتم ژوئن از شهر "روهینگیا" آغاز شد. دولت میانمار ادعا می کند که در ابتدا گروهی از مسلمانان به خانه های گروهی از بودایی ها حمله کرده و تعدادی از آنان را کشته و زخمی کردند و از همین رو بودایی ها در انتقام به این اقدام به کشتار مسلمانان دست زدند.

بودایی ها در اقدام انتقامی خود ابتدا 10 تن از رهبران و چهره های سرشناس مسلمان را به شهادت رسانده و سپس تعدادی از دختران مسلمان را مورد تجاوز و هتک حرمت قرار دادند.

کم کم دامنه درگیری ها گسترش یافت و به دیگر شهرهای این کشور کشیده شد. سرکوب و قتل عام مسلمانان نیز گسترده تر شد. این کار در سانسور کامل خبری انجام شد و دولت میانمار به هیچ خبرنگار یا رسانه ای اجازه ورود به خاک کشورش را نداده است.

در همین راستا روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز با انتشار گزارشی درباره وضعیت جاری در کشور میانمار و ستم هایی که به مسلمانان این کشور می شود، نوشت: دولت میانمار تصمیم گرفته که تابعیت مسلمانان این کشور را لغو کند.

۱۳۹۱/۵/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...