نسخه چاپی

سالن اجلاس سران غیرمتعهدها آماده شد

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی گفت: سالن اصلی اجلاس سران غیرمتعهدها ۱۰ روز پیش آماده و تحویل داده شده است و در حال حاضر در حال تست تمام قسمت‌‌ها هستیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمدجعفر علیزاده گفت:طرح آماده سازی مرکز همایش‌های بین‌المللی تهران برای اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد یکی از حساس ترین و مهم ترین پروژه های سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی است.


علیزاده افزود: طراحی و بهبود فضاهای قبلی متناسب با استانداردهای روز دنیا با استفاده از مصالح و تولیدات داخلی انجام شده است و به جز معدودی از مصالح همه اقلام مورد نیاز از داخل کشور تأمین شده است که هزینه های پروژه را نسبت به برآوردهای اولیه کاهش داد.


وی اضافه کرد: زمان پایان پروژه اجلاس سران کشورهای غیرمتعهدها اواخر مردادماه تعیین شده بود اما موفق شدیم سالن اصلی اجلاس را در 22 مردادماه جاری تکمیل و تحویل دهیم.


وی تأکید کرد: با توجه به تحویل سالن اصلی اجلاس در حال حاضر در حال تست تمام قسمت‌ها هستیم.


قسمت اصلی مرکز اجلاس فردا تحویل نهاد ریاست جمهوری می شود


همچنین علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی از تکمیل پروژه احداث مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران خبرداد و گفت : فردا ، چهارشنبه ، قسمت اصلی این مرکز تحویل نهاد ریاست جمهوری می شود.


وی اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی کارکنان وزارت راه وشهرسازی که باید گفت از جان مایه گذاشتند، این مرکز در موعد مقرر آماده بهره‌برداری شد که بنا داریم، فردا، چهارشنبه، قسمت مرکزی این مرکز را که همان سالن اجلاس است تحویل نهاد ریاست جمهوری دهیم.

۱۳۹۱/۵/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...