نسخه چاپی

كاهش قیمت ۳۰ هزار تومانی گوشی های پرفروش سامسونگ

فروشندگان گوشی های سامسونگ از كاهش قیمت 30 هزار تومانی انواع گوشی های پرفروش سامسونگ در سطح بازار خبر دادند.

به گزراش نما به نقل از موبنا همزمان با اعلام طرح رجیستری و کاهش انواع گوشی های موبایل در بازار به طور مقطعی قیمت تمامی کالاهای ارتباطی بالا رفت اما هم اکنون با عرضه مجدد موبایل شاهد کاهش قیمت این کالای ارتباطی هستیم.
بر همین اساس بیشتر فروشندگان گوشی های سامسونگ نیز بهای مدل های پرفروش را تا سقف ۳۰ هزار تومان کاهش داده اند.

گوشی سامسونگ گلکسی A3
این گوشی با کاهش قیمت ۳۰ هزار تومانی با قیمت ۸۸۵,۰۰۰هزار تومانی به فروش می رسد.
استفاده از فلز در ساخت بدنه‌ی یک گوشی میان‌رده می‌تواند ظاهری زیبا و چشم‌نواز را با خود به همراه داشته باشد. قاب اصلی و قاب پشتی تمام فلزی به همراه ضخامت ۷٫۳ میلی‌متری و وزن ۱۳۲گرمی از ویژگی‌های جالب و جذاب در گلکسی A3 هستند؛ که در مقایسه با نسخه‌ی سال قبل کمی افزایش داشته‌اند.
همچنین سامسونگ سعی کرده رنگ‌های جدید را به این سری اضافه کند تا کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کند. نمایشگری با پنل اولد و فناوری سوپر امولد به اندازه‌ی ۴٫۷ اینچ و رزولوشن HD برای این گوشی عالی به نظر می‌رسد.
این نمایشگر می‌تواند تصاویر را با اشباع رنگ چشم‌نواز و با تراکم ۳۱۲ پیکسل بر اینچ به تصویر بکشد. همچنین برای محافظ از آن از جدیدترین نسخه‌ی محافظ‌های گوریلا گلس بهره برده شده است.
Samsung Galaxy A3
این نمایشگر برای بازی و وب‌گردی کاملا مناسب است. سخت‌افزاری بر پایه‌ی تراشه‌ی اسنپ‌دارگون ۴۱۰ به همراه ۱٫۵ گیگابایت رم می‌تواند برای انجام امور روزانه مناسب باشد. این تراشه‌ی ۶۴ بیتی می‌تواند بازی‌های نه‌چندان سنگین را به راحتی اجرا کند. در کنار این سخت‌افزار می‌توان پشتیبانی از شبکه‌ی ۴G، بلوتوث، رادیو، NFC و Wi-Fi را هم اضافه کرد.
دو دوربین با سنسور‌های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی برای گلکسی A3 کاملا مناسب و کافی به نظر می‌رسند. همچنین دوربین اصلی به فلشی از نوع LED مجهز شده است. با این دوربین ۱۳ مگاپیکسلی می‌توانید ویدیو‌هایی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کنید. اندروید لالی‌پاپ نسخه‌ی ۵٫۱ و باتری با ظرفیت ۲۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت از دیگر قابلیت‌های این میان‌رده‌ی خوش‌ساخت هستند. بدنه‌ای تمام فلزی با ضخامت و وزن مناسب، دوربین اصلی با سنسور ۱۳ مگاپیکسل، نمایشگری ۴٫۷ اینچی با فناوری سوپرامولد و تراکم بالا، سخت‌افزاری بر پایه‌ی تراشه‌ی اسنپ‌دارگون ۴۱۰ و مقدار ۱٫۵ گیگابایت رم می‌توانند برای این گوشی میان‌رده بسیار مناسب باشند و شانس خرید آن را بیشتر کنند. البته می‌توان به این مشخصات پشتیبانی از شبکه‌ی ۴G و باتری با ظرفیت مطلوب ۲۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را هم اضافه کرد که این گوشی را به یکی از بهترین‌های بازار تبدیل کرده‌اند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note 5 SM-N920CD - ظرفیت ۳۲ گیگابایت دو سیم کارت
note5
این گوشی با کاهش قیمت ۳۰ هزار تومانی با قیمت دو میلیون و ۲۵ هزار تومان به فروش می رسد.
گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۵» (Samsung galaxy Note5) برخلاف گوشی‌های قبلی سامسونگ در همین سری، بدنه‌ای از جنس فلز و شیشه دارد.
این بدنه‌ی فلزی باعث شده تا وزن نوت پنجم ۱۷۱ گرم شود که در مقایسه با وزن نوت ۴، چند گرمی سبک‌تر شده است. با درنظرگرفتن جای قلم در بدنه‌ی‌ نوت۵، این گوشی نزدیک به ۷٫۶ میلی‌متر ضخامت دارد که در مقایسه با نسل قبلی‌اش باریک‌تر هم شده است. در کنار طراحی عالی و چشم‌نواز نوت۵، برای این گوشی نمایشگری از نوع اولد با فناوری سوپر امولد با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ و تراکم ۵۱۸ پیکسل بر هر اینچ در نظر گرفته شده است. سامسونگ برای محافظت از این نمایشگر ۵٫۷ اینچی که از نظر اندازه با نسل قبلی‌اش متفاوت نیست، از محافظ‌های گوریلاگلس نسخه‌ی چهارم بهره برده است. تراشه‌ی نوت۵ همان تراشه‌ی اختصاصی سامسونگ اگزینوس ۷۴۲۰ است که پیش‌تر در گلکسی S6 هم استفاده شده بود. این تراشه‌ی قدرتمند ۶۴ بیتی، پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای دارد. ۴ هسته با معماری کورتکس A53 و قدرت پردازش ۱٫۵ گیگاهرتز و ۴ هسته‌ی دیگر با معماری کورتکس A57 و قدرت پردازش ۲٫۱ گیگاهرتز، هشت هسته‌‌ی پردازنده‌ی مرکزی نوت۵ را تشکیل داده‌اند. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی می‌توان به پردازنده‌ی گرافیکی «مالی ۷۶۰» و ۴ گیگابایت رم اشاره کرد. این مقدار رم کمک می‌کند هر برنامه یا بازی به‌راحتی در نوت۵ اجرا شود. یکی از تغییرات نوت۵ در مقایسه با نسل قبلی‌اش، حذف امکان استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی است. نوت۵ در دو ظرفیت ۳۲ و ۶۴ گیگابایت عرضه شده است. این گوشی از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی ۴G پشتیبانی می‌کند. امکان استفاده از Wi-Fi، بلوتوث و NFC هم در این گوشی فراهم شده است. برای مکان‌یابی دقیق، هم فناوری‌هایی نظیر A-GPS، GLONASS و Beidou در نظر گرفته شده‌اند. دوربین نوت۵ بدون تغییر با نسل قبلی‌اش از همان سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد؛ البته نو‌آوری‌های جالب‌توجهی در دوربین این گوشی وجود دارند که نمونه‌اش را قبل‌تر در سامسونگ گلکسی S6 شاهد بوده‌ایم. این دوربین می‌تواند ویدیو‌هایی را با رزولوشن ۴K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه همراه با صدای استریو ضبط کند. دوربین سلفی نوت۵ هم به سنسوری ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است. سامسونگ، نوت۵ را به سیستم‌عامل اندروید لالی‌پاپ نسخه‌ی ۵٫۱ و رابط کاربری تاچ‌ویز مجهز کرده است. در این گوشی هم مانند نوت ۴ مجموعه‌ی کاملی از حسگرها مثل ژیروسکوپ، قطب‌نما، شتاب‌سنج، مجاورت، روشنایی، فشارسنج، شمارنده‌ی ضربان‌قلب و سنجش اکسیژن خون استفاده شده است. با کم‌شدن ضخامت و ابعاد نوت۵، باتری آن هم در مقایسه با نوت۴ ظرفیتی کمتر و در حدود ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد که پاسخ‌گوی یک روز استفاده‌ی معمولی از گوشی است. نوت۵ هم مثل S6 در چهار رنگ سفید، سورمه‌ای، نقره‌ای و طلایی عرضه شده است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S7 Edge SM-G935FD دو سیم کارت - ظرفیت ۳۲ گیگابایت
این گوشی با کاهش قیمت ۳۰ هزار تومانی هم اکنون با قیمت دو میلیون و ۴۵۵ هزار تومان به فروش می رسد .
گوشی «سامسونگ گلکسی S7 اج» (Samsung Galaxy S7 Edge) را می‌توان ترکیبی از دو گوشی قبلی سامسونگ دانست. برخلاف دو نسل قبلی، به این گوشی قابلیت‌های جدید مثل ضدآب‌بودن و امکان استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی اضافه شده‌اند. گلکسی S7 Edge با سخت‌افزاری قدرتمند که هیچ‌چیز جلودارش نیست، نمایشگری با اندازه‌ی مناسب و تراکم عالی با لبه‌های منحنی در چپ و راست که می‌تواند هر نیازی را پاسخگو باشد، دوربینی با فناوری‌ها و قابلیت‌های جدید را که می‌تواند تصاویر منحصربه‌فرد ثبت کند، در کنار حسگر اثرانگشت و باتری با ظرفیت مناسب را در رنگ‌هایی چشم‌نواز عرضه کرده است. از نظر ظاهری می‌توان گفت این گوشی تفاوت زیادی با نسل‌های قبلی‌اش ندارد.
galaxy s7 edge (1)
درعوض ویژگی ضدآب بودن به آن اضافه شده تا کاربران بتوانند از آن در مناطق مرطوب یا خیس هم از آن استفاده کنند. این گوشی در مقابل آب تا عمق یک‌ونیم متر به ‌مدت سی دقیقه مقاومت دارد. همچنین با بدنه‌ی کاملا فلزی‌اش که در پشت و جلو با نسخه‌ی چهارم از محافظ‌های گوریلا گلس محافظت شده، نشان می‌دهد سامسونگ چقدر به جلوه‌ی ظاهری و مقاومت بالای گوشی جدیدش اهمیت می‌دهد. مثل نسل‌های قبلی حسگر اثرانگشت با کلید خانه یکپارچه‌سازی شده که امنیت بالا را هم برای این گوشی به ارمغان آورده است. این گوشی تمام فلزی، چیزی در حدود ۱۵۷ گرم وزن و ۷٫۷ میلی‌متر ضخامت دارد.
این گوشی در دو مدل و با دو سخت‌افزار متفاوت که بر پایه‌ی دو تراشه‌ی مختلف بنا شده‌اند، راهی بازار شده است. یکی با تراشه‌ی اختصاصی سامسونگ و دیگری با تراشه‌ی قدرتمند شرکت کوالکام. هر دو مدل از قدرت سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ی تراشه‌ اصلی‌شان و ۴ گیگابایت رم سود می‌برند.
گلکسی S7 Edge دو ظرفیت ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی دارد که هر دو می‌توانند کارت حافظه‌ی جانبی تا ۲۰۰ گیگابایت را پشتیبانی کنند. همچنین جدیدترین گلکسی سامسونگ، دو نسخه‌ی یک و دو سیم‌کارته دارد که هر دو از شبکه‌ی ۴Gپشتیبانی می‌کنند که می‌توان با آن‌ها از اینترنت نسل چهارم استفاده کرد.
طبق روال تمام گوشی‌های هوشمند امکان استفاده از فناوری‌هایی مثل بلوتوث، Wi-Fi، اینفرارد، NFC و البته OTG برای کاربران S7 Edge هم فراهم شده است. برای بخشی از S7 Edge که می‌توان آن را مهم‌ترین عامل خریدش دانست، نمایشگری ۵٫۵ اینچی با تراکم ۵۳۴ پیکسل بر اینچ انتخاب شده است.
همانند نسل‌های قبلی این نمایشگر هم لبه‌های منحنی در چپ و راست دارد. نمایشگر S7 Edge از نوع اولد با فناوری سوپر امولد است که رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل دارد و از قابلیت روشن‌ماندن همیشگی با مصرف انرژی بسیار کم‌، بهره می‌برد.
شاید دوربین اصلی S7 Edge در عدد مگاپیکسل دوربین در مقایسه با نسل‌های قبلی‌اش کم‌فروغ‌تر باشد، اما با توجه به دریچه‌ی دیافراگم و سایز سنسورش حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. دوربینی ۱۲ مگاپیکسلی که به فلشی از نوع LED با دو رنگ سفید و زرد مجهز شده است.
این دوربین به لرزشگیر اپتیکال تصویر هم مجهز شده تا هیچ‌چیز، ازجمله لرزش دست نتوانند کیفیت تصاویر شما را تحت تاثیر قرار دهند. دوربین سلفی گلکسی S7 Edge، سنسوری ۵ مگاپیکسلی با دریچه‌ی دیافراگم باز‌تر دارد که حالا می‌تواند نور بیشتری جذب کند و درنتیجه تصاویر بهتری هم ثبت می‌کند.
این گوشی با قابلیت‌های دیگری مثل نسخه‌ی ششم از اندروید، باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، قابلیت شارژ سریع و مجموعه‌ی کاملی از حسگر‌ها در چهار رنگ زیبا روانه‌ی بازار شده است.
سامسونگ، گلکسی S7 Edgeخود را با سخت‌افزاری قدرتمند همراه با چهار گیگابایت رم، امکان استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی، بدنه‌ی تمام فلزی مقاوم در برابر آب، دوربین اصلی ۱۲ و سلفی ۵ مگاپیکسلی، نمایشگر ۵٫۵ اینچی با تراکم ۵۳۴ پیکسل بر اینچ با فناوری سوپر امولد و قابلیت‌های کم‌نظیری دیگر وارد بازار کرده تا یکی دیگر گوشی‌های انحصاری‌اش را به همه معرفی کرده باشد.

۱۳۹۵/۵/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...