نسخه چاپی

گزینه اخراج فیروز كریمی روی میز مدیرعامل شاهین بوشهر

مهرداد محمدپور مدیرعامل تازه وارد تیم فوتبال شاهین بوشهر یك روز پس از انتخابش به عنوان مرد شماره یك باشگاه شاهین بوشهر اعلام كرد اولتیماتوم به سرمربی شاهین موضوعیت ندارد به همین دلیل بحث بركناری فیروز كریمی صحت ندارد.

به گزارش رجانیوز، حمایت صریح مدیرعامل شاهین از فیروز کریمی موجب شد كه سرمربی تیم شاهین در کنفرانس خبری قبل از بازی با صبا با استفاده ابزاری از نقل قول مدیرعامل شاهین، با کنایه منتقدان خود در بوشهر را سرزنش کند.

هواداران شاهین بوشهر که از روند نتیجه گیری تیم مورد علاقه خود به هیچ وجه رضایت نداشتند، با توقف شاهین برابر صبای قم و قرار گرفتن روی پله هفدهم جدول رده‌بندی بار دیگر انتقاد از کادر فنی را دستور کار خود قرار دادند تا شاید با افزایش فشار بر مدیریت باشگاه، زمینه خروج فیروز کریمی از کادر فنی شاهین را فراهم آورند.

هواداران شاهین که می‌دانستند اعضای هیات موسس باشگاه شاهین با ادامه فعالیت کریمی در کادر فنی تیم موافق نیستند از طریق اعضای ناراضی هیات موسس تیم، فشار بر مدیرعامل باشگاه را شدت بخشیدند تا سرمربی تیم به واسطه عملکرد ضعیفش از کار برکنار شود.

گزی که پیش از بازی تراکتورسازی در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر با فیروز کریمی بر سر مسائل فنی دچار اختلاف سلیقه شدید شده بود، به هواداران اطمینان داد اجازه نخواهد داد که وضعیت بحرانی شاهین تداوم پیدا کند به همین خاطر با مدیران باشگاه موضوع تغییر در کادر فنی را بررسی خواهد کرد.

فیروز کریمی که از تکاپوي مخالفانش خبردار شده بود از طریق رئیس هیات مدیره باشگاه شاهین بوشهر رایزنی برای بقا روی نیمکت شاهین را شروع کرد تا بتوانند عمری بیشتری روی نیمکت شاهین بوشهر داشته باشد.

با وجود این که فیروز کریمی همزمان با مخالفانش تلاش خود را برای بقا روی نیمکت شاهین استارت زده بود، اعضای هیات موسس باشگاه که موافق ادامه همکاری کریمی با باشگاه شاهین نبودند، با فشار خود زمینه قطع همکاری کریمی با باشگاه را آغاز کردند، آن‌ها با استناد به اعتراض هواداران کارنامه سرمربی فعلی شاهین را قابل قبول نداستند به همین دلیل با تشریح این مساله از مدیرعامل خواستند هرچه سریع‌تر زمینه خروج شاهین از بحران را فراهم آورند تا اعتراض و نگرانی هواداران تداوم پیدا نکند.

فیروز کریمی از ابتدای فعالیت خود در باشگاه شاهین از مجموع سیزده بازی، تنها یازده امتیاز به دست آورده است که این اتفاق برای هواداران شاهن خبر خوشایندی نیست، از دست دادن 28 امتیاز در مدت حضور فیروز کریمی به عنوان سرمربی شاهین ضربه جبران ناپذیری به تیم فوتبال شاهین وارد کرد به گونه‌ای که این تیم بابت شکست‌ها و ناکامی‌های سریالی در دوره مربیگری فیروز کریمی در رقابت‌های لیگ برتر به منطقه خطر نزدیک شده است و هم اکنون در پله هجدهم دول رده بندی قرار دارد که در صورت ادامه ناکامی‌ها خطر سقوط برای این تیم جدی خواهد شد.

نزدیکان باشگاه شاهین بوشهر در آستانه بازی هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر مدعی شدند برخی مسوولان باشگاه شاهین اعلام کردند كه اگر تیم فوتبال شاهین در بازی با مس سرچشمه نتواند از برتری لازم برخوردار شود و برابر تیم قعرنشین جدول رده بندی امتیاز از دست دهد موضوع قطع همکاری با فیروز کریمی به صورت جدی در دستور کار مدیرعامل باشگاه قرار خواهد گرفت تا شاید باشگاه شاهین از بحران امتیازگیری خارج شود.

به نظر می‌رسد اگر روز یکشنبه تیم فوتبال شاهین بوشهر در بازی خانگی خود مقابل مس سرچشمه امتیاز از دست دهد، آنگاه باید منتظر استعفای کریمی یا برکناری وی از سوی مدیریت باشگاه باشیم چون در صورت وقوع این اتفاق شرایط برای شاهین بسیار سخت خواهد شد و جبران فرصت‌های از دست رفته کار بسیار سخت و طاقت فرسایی خواهد شد.

۱۳۹۰/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...