نسخه چاپی

دستوركار اصلی اجلاس مجلس خبرگان

عضو مجلس خبرگان رهبری در آستانه برگزاری اجلاس سراسری این مجلس گفت: بررسی مسائل اقتصادی روز و معیشت مردم در دستور كار اجلاس سراسری خبرگان قرار دارد.

به گزارش نما، آیت‌الله عباس کعبی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری مجلس خبرگان در 14 و 15 شهریورماه گفت: مجلس خبرگان رهبری دارای منزلت اجتماعی، سیاسی، و مردمی بالا و مقدسی است لذا همواره با اقتدار معنوی مسیر خود را طی کرده است از این رو برگزاری اجلاس سراسری این مجلس از اهمیت بالایی برخودار است.

وی افزود: دوازدهمین اجلاس سراسری دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری در 14 و 15 شهریورماه در محل سابق مجلس شورای اسلامی به عنوان یک اجلاس عادی برگزار می‌شود.

کعبی اظهار داشت: در این اجلاس با توجه به جایگاه مجلس خبرگان، وظایف و مقررات مطرح شده در آیین‌نامه کمیسیون‌های مجلس خبرگان موضوعات مختلف را مورد بررسی قرار خواهند داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در جلسه پیش از اجلاس درباره مسائل کلی بحث و بررسی مختلف از سوی اعضا مشخص شده است تصریح کرد: در اجلاس پیش رو مهمترین تحولات سیاسی، اجتماعی‌ و منطقه‌ای که از سوی اعضا رصد شده است مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه در این اجلاس دو تن از شخصیت‌های برجسته کشور به عنوان مدعو سخنرانی خواهند کرد، گفت: پرداختن به مسائلی همچون مباحث اقتصادی روز، معیشت مردم، پیامدهای تحریم، تحولات بیداری اسلامی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در دستور کار مجلس خبرگان قرار دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: پس از پایان اجلاس سراسری خبرگان نمایندگان گزارش ویژه‌ای را به رهبری درباره اجلاس سراسری در 16 شهریور ارائه خواهند داد.

کعبی افزود: در اجلاس سراسری مجلس خبرگان قرار است مراسم تحلیف دو تن از نمایندگان جدید استان‌های کردستان و خراسان جنوبی نیز برگزار شود.

وی افزود: نمایندگان مجلس خبرگان پس از پایان اجلاس به مانند سالهای گذشته به مرقد امام خمینی ( ره ) می‌روند و با آرمانهای امام و رهبری تجدید بیعت دوباره‌ای خواهند داشت.

۱۳۹۱/۵/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...