نسخه چاپی

باباجان زاده هم شكست خورد

نماینده وزن 130 كیلوگرم كشتی فرنگی ایران در دومین مبارزه خود در المپیك ریو مقابل نماینده آلمان شكست خورد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت های کشتی فرنگی المپیک 2016 ریو،بشیر باباجان‌زاده نماینده سنگین وزن ایران در دومین مصاف خود مقابل ادوارد پاپ از آلمان و نفر پنجم جهان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

ادوارد پاپ در نیمه نهایی با برنده مبارزه رضا کایالپ از ترکیه و صباح شریعتی کشتی گیر ایرانی تیم آذربایجان به روی تشک خواهد رفت که البته کشتی‌گیر آلمانی شانس بسیار کمی برای پیروز شدن دارد. اگر کشتی گیر آلمانی در نیمه نهایی ببازد، باباجان زاده از المپیک حذف می شود.

باباجان زاده پیش از این پس از استراحت در دور نخست مقابل منگ کیانگ دارنده مدال طلای آسیا از چین با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید.

حبیب‌الله اخلاقی دیگر نماینده کشتی فرنگی ایران در روز دوم المپیک بود که پس از یک پیروزی مقابل حریف سوئدی در دومین مبارزه مقابل داوید چاکوتادزه روس ضربه فنی شد.اخلاقی باید منتظر صعود رقیبش به دیدار فینال باشد تا بتواند در مرحله شانس مجدد برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.

پیش از این در روز نخست این رقابت ها حمید سوریان با دو شکست به عنوانی بهتر از یازدهمی المپیک نرسید و سعید عبدولی نیز با یک شکست و دو پیروزی به مدال برنز دست یافت.

۱۳۹۵/۵/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...