نسخه چاپی

یك ركورد غیر ورزشی المپیك +عكس

المپیك هفته گذشته به پایان رسید و ورزشكاران از سراسر دنیا به خانه هایشان بازگشتند اما به غیر از شگفتی های مسابقات اتفاقات جالبی نیز در كنار این مسابقات رخ داد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، المپیک برنامه ای است که تماشاچیان بسیار زیادی را هر ساله به خودش جلب می کند به گونه ای که مردمان بسیاری از سراسر دنیا به این منطقه سفر می کنند. گاهی اوقات اما برخی به خاطر علاقه خاص خودشان به هر وسیله ای شده به سمت محل برگزاری حرکت می کنند.

"چن گانمینگ" 57 ساله یکی از همین عاشقان المپیک است که با کمترین امکانات خودش را به مسابقات المپیک 2012 لندن رسانده است. او که یک کشاورز چینی است با استفاده از"ریکشو"(دوچرخه هایی مخصوص جابه جایی مسافر در چین) خود را به لندن رسانده بود.

nf00240499-1.jpg



شاید المپیک به پایان رسیده است اما داستان هایی مانند سفر چن گانمینگ هیچگاه از یاد برگزار کننده های این مسابقات پاک نخواهد شد چرا که او در طول مسیر هر اتفاقی را به جان خریده است.

nf00240499-2.jpg


"گانمینگ" در طول سفر 60 هزار کیلومتری خودش از بیش از 16 کشور گذر کرده است و در این میان شرایط سختی مانند سیل، جنگ و گرماهای کشنده را تجربه کرده است. او نزدیک به دو سال است در حال رکاب زدن است.

۱۳۹۱/۵/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...