نسخه چاپی

هشدار ارتش سوریه به تروریست‌ها در ادلب و تحویل سلاح

جنگنده‌های ارتش سوریه با ریختن برگ‌های هشداری بر فراز شهر جسرالشغور واقع در استان ادلب از تروریستهای حاضر در این منطقه خواستند كه سلاح خود را تحویل داده و تسلیم شوند.

به گزارش نما به نقل از فارس، جنگنده‌های سوری همچنان مواضع معارضان تروریستها را در استان «ادلب» واقع در شمال این کشور هدف قرار می‌دهند.

گروه موسوم به «دیده بان حقوق بشر سوریه» گزارش داد که چند جنگنده سوری مناطقی را در شهرکهای «بنش و کورین» واقع در ریف شرقی ادلب و مناطق دیگری را در شهر «جسر الشغور» واقع در غرب این استان هدف قرار دادند.

شبکه خبری «المیادین» نیز گزارش داد که جنگنده های سوری با ریختن برگ‌هایی بر فراز جسرالشغور از تروریستهای حاضر در این شهر خواستند که سلاح خود را تحویل داده و تسلیم شوند.

دیده بان روز گذشته نیز گزارش داد که جنگنده های سوری 26 بار به مواضع معارضان تروریست در استان ادلب حمله کردند.

تروریستهایی که در استان ادلب حضور داشتند برای شکست محاصره حلب و شرکت درعملیات موسوم به «حمسه بزرگ حلب» عازم این استان شده اند.

جنگنده‌های روسیه و سوریه از شنبه گذشته حملات بسیار گسترده ای به مواضع و انبارهای مهمات تروریستها در ادلب انجام دادند؛ به گونه ای که منابع خبری نزدیک به معارضان اعلام کردند که این جنگنده ها پس از سرنگونی بالگرد روس در منطقه «سراقب» توسط تروریستها 113 بار به استان ادلب حمله کرده اند و روز گذشته فقط 60 بار مواضع تروریستها را در این استان هدف قرار داده است.

استان ادلب سال گذشته در حمله وسیع عناصر «جیش الفتح» (اتحاد جبهة النصره و پنج گروهک دیگر) اشغال شد و اکنون تحت اشغال همین ائتلاف تروریستی است.

در همین راستا، «مهند الحاج»، عضو پارلمان و فرمانده گردان «مغاویر» سوریه چند روز پیش تاکید کرد که هزاران مزدور سعودی از استان ادلب و ریف آن و همچنین از ریف لاذقیه برای حمله به استان حلب سرازیر شدند و رهبری سوریه با استفاده از این فرصت برای پیشروی در این مناطق اقدام کرده که از جمله آن شهرک مهم کنسبا در ریف شمالی لاذقیه است که 2 روز پیش آزاد شد.

این فرمانده میدانی در گردان مغاویر سوریه همچنین پیش‌بینی کرد که بزودی پرچم سوریه در استان ادلب و ریف آن به اهتزار درخواهد آمد؛ جایی که هم اینک پایگاه جبهه النصره گروهک تروریستی مورد حمایت عربستان است.

۱۳۹۵/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...